חלום של בן זוגי

בת1 האחת

New member
חלום של בן זוגי

בן זוגי חלם שהוא עומד יחד איתי מול מטוס בשדה תעופה, לצידי ילדיי ולצידו ילדיו, אנחנו עולים על מטוס וכל פעם שעולים מדרגה יש מתחת גלים של ים שעולים לכיון שלנו וכך כל מדרגה שעולים המים עולים גם (אך לא מכסים אותנו) אשמח להסבר
(קצת רקע...פרק ב', הוא בן 50+ לאחרונה חווה מפלה כלכלית קשה ונותר חסר כל יחסנו טובים ואנחנו מאושרים למרות הכל)
 

ga26

Member
שלום

הוא עומד עם ילדיו ואיתך וילדיך - אתם נותנים לו כוח ועומדים לצידו וזה מאוד חשוב לו ועוזר לו.
העליה במדרגות למטוס - הנסיון לעלות ולהתקדם אחרי תקופה קשה מאוד שהוא עבר. ההתקדמות איטית.
המים שעולים אך לא מכסים - הוא מרגיש עדיין קשיים שמאיימים למוטט אותו ולפגוע בו ובכם אבל לעומת העבר הפעם הוא כבר חזק יותר והם לא באמת מגיעים אליו.

לפי החלום הוא בשלב של יציאה מהמצב הקשה אותו חווה בעבר ועדיין זקוק לתמיכה גדולה מאוד שלך ושל הילדים כדי להמשיך ולהתקדם.

בהצלחה
 
שלום

מים הם תנועתיים כמו שינוי מהיר בחיים וגם משתלטים עליכם ויכולים להציף ולאיים עליכם. יחד עם זה הם מסמלים את המיניות ואת הפוריות. העלייה למטוס מייצגת התקדמות בתחום כלשהו, שהמים מפריעים לה ואתם מתמודדים אתם. המטוס ייקח אתכם לארץ אחרת, מקום זר שבו תוכלו להתרחק מהצרות ומהשגרה ולפתח חיים חדשים. זו השאיפה שלכם.
&nbsp
 
שלום רב !

את ובן זוגך , ניצבים ביחד עם ילדיכם , בשדה התעופה .
שדה התעופה מייצג את הרצון לתעופה כדי להמריא בחייכם אל על .
אך החלום מגלה , שלמרות שאתם מתאמצים מאוד לעלות מדרגה ועוד מדרגה,
כדי לממש את חלום ההמראה בפועל ממש, הרי שכל הצלחה , טיפוס , ועליה שלכם, מגביהה גם את גלי הים . וזה כאילו , כשכבר נדמה לכם, שהנה אתם מצליחים לעבור מכשול אחד, הרי שבאותה עת ממש , ותוך כדי עליה ממש , מגיע עוד קושי . או שמתגבר אותו הקושי .
וזה ממש כמו שני אנשים המתאבקים ונלחמים זה בזה, כי זה רוצה לעלות , והשני, שהוא אויבו מנסה להתגבר עליו, כדי לנצחו. יש כאן ללא ספק, בחייכם מלחמה עם הייצר הרע וכוחותיו.
ע"פ התורה, גלי הים מסמלים בעיות וצרות , והם בבחינה של " המיים הזידוניים "
שהם הבחינה של הסטרא אחרא, שמבקשים להקשות עליכם את חייכם.
למרות כל הקשיים , החלום מראה שאתה ממש כמו משפחה מאוחדת , וזאת מפני שאתם עומדים יחדיו בצרותיכם , בלב אחד , ובאהבה רבה . וממש מתקיים בכם מה שכתוב , בשיר השירים " על המיים הזידוניים : " מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה, ונהרות לא ישטפוה " . הרמז בחלום זה, לגורם ההפרעה , טמון במילה שדה - התעופה , כי במילה " שדה " יש את האותיות שד -ה.
ולפיכך, עצתי היא לבדוק בדחיפות , בשני הבתים את מזוזות ביתכם . ולהדר
בכשרותם . עוד אני ממליצה לשניכם להרבות בצדקה, ולקרוא " פיטום הקטורת " שבכוחו לבטל ולהמתיק דינים .
בכל אופן מה שמרשים מאוד בחלומכם זאת העובדה שיש בין כל בני המשפחה משני הצדדים, כולל הילדים כמובן, אהבת אמת יפה ומרגשת . ויהי רצון שהאהבה היפה והמרשימה שלכם , תנצח את כל הקשיים והמניעות .

באהבה רבה
 
למעלה