היה פעם נוהל מיוחד..
זה היה נוהל PUSHBACK עצמי במטוסי 737-100/200.. בגלל מבנה המנוע ומערכת היפוך הדחף מותר היה להפעיל היפוך דחף בכל מהירות (ולא כמו היום שמותר רק מעל 60 קשר). אז הם היו בשעות לחץ מכניסים להיפוך דחף ונוסעים רוורס. עצירה הייתה מתבצעת ע"י החזרת המצערת לסרק (כל נגיעה בבלמים הייתה גורמת למטוס להתהפך..) אני מניח שאפשר לעשות את זה גם ב-707, אותה טכנולוגיה.. בגשר ללירג'ט יש שם רחבת אספלט קטנה מספיק מקום למטוס להסתובב. אז אני מניח שהמכונאי שלו דוחף את הזנב לשם זה לא רחוק מדי..