לגבי המצבים...
זה האופן שבו MAX יציג את הכל... זה קשור לכרטיסים הגרפיים ובדרך שבה הוא מצייר. OpenGL ו- Direct3d מייצגים 2 שיטות שונות שבהם הכרטיס הגרפי עובד ומחשב את כל החישובים שהוא צריך כדי להציג משהו על המסך. כל אחד מהם מכיל פקודות משלו ויש לו חסרונות ויתרונות. כל הכרטיסים שנמכרים היום תומכים ב- 2 המצבים (כמעת...), אבל תלוי בכרטיס- לרוב באחד מהמצבים תקבל ביצועים טובים יותר. דרך אגב- זה לא משהו שרלווני רק ל- 3dsMax או תוכנות תלת מימד. גם משחקים משתמשים באחת (או ב-2) השיטות. יש כרטיסי מסך מיוחדים לאנשים שמתעסקים עם תלת מימד, שבהם היכולת להשתמש ב- OpenGL היא מטורפת, אבל גם המחיר שלהם מטורף. Software היא אופציה שרלוונטית אם הכרטיס הגרפי לא תומך באחת השיטות, או אם יש לך איזה בעיה עם הדרייברים שלו. מה שקורה הוא שכל החישובים מתבצעים על המעבד של המחשב ולא בכרטיס המסך. זה הרבה יותר איטי, ובדרך כלל פחות יפה.