חלונות בקרונות של קו הרכבת המהיר לירושלים נפלו ממקומם וסיכנו נוסעים

arseny92

Well-known member
מנהל
חלונות בקרונות של קו הרכבת המהיר לירושלים נפלו ממקומם וסיכנו נוסעים

בגלל מגבלות הקורונה החלונות בתחבורה הציבורית חייבים להישאר פתוחים, אלא ששילוב בין תנועה ב-160 קמ"ש, יחד עם הלחץ במנהרות לבירה הביא להתנתקות חלונות ממקומם שכמעט גרמו לפציעה של נוסעים. רכבת ישראל: "הליקוי קיים במקור ממועד אספקת הקרונות. מבוצעת החלפה יזומה של צירי החלונות"

 

Ccyclist

Well-known member
חלונות בקרונות של קו הרכבת המהיר לירושלים נפלו ממקומם וסיכנו נוסעים

בגלל מגבלות הקורונה החלונות בתחבורה הציבורית חייבים להישאר פתוחים, אלא ששילוב בין תנועה ב-160 קמ"ש, יחד עם הלחץ במנהרות לבירה הביא להתנתקות חלונות ממקומם שכמעט גרמו לפציעה של נוסעים. רכבת ישראל: "הליקוי קיים במקור ממועד אספקת הקרונות. מבוצעת החלפה יזומה של צירי החלונות"


בקו לברייטון יש מספר מנהרות, כולל לפחות אחת של 2 ק"מ, ומהירות המקסימום היא 140 קמ"ש. עד אמצע שנות ה 2000 רוב הרכבות בקו היו ממודל ישן ללא מיזוג (בבריטניה צריך מיזוג חודש וחצי בשנה, הנושא תפס תנופה בתח"צ מ 2000 והלאה אף שהיה קיים באוטובוסי הסעות קודם לכן) ועם שליש חלון עליון שנפתח כלפי פנים. במנהרות היו מדי פעם מצבים ששליש חלון פתוח "נשאב" חזרה למסגרת ונסגר. זו לא תופעה שעשו ממנה עניין גדול כי לא נגרם שום נזק ממנה. חבל שהצירים ברכבות ה DD בארץ לא מתמודדים עם תופעה די שגרתית.
 
למעלה