חלוקת זמנים
מכיוון שאני מתכוננת לבחינת אמיר, והחסם שלי הוא אוצר מילים, לא הקדשתי בכלל זמן לאסטרטגיות למיניהן. בשביל מה?
היום במקרה נתקלתי בטקסט כזה באחד הספרים שלי ותהיתי - האמנם?
בטקסט נותנים חלוקת זמן לפרק האנגלית. אני לא מחלקת את הזמן, כי תמיד נשאר לי.
בטקסט יש דוגמית של שאלות באוצר מילים וניסוח מחדש. רובן מהשאלות הקשות בפרק. לא הצלחתי חלק גדול משאלות באוצר מילים, אבל הצלחתי את כולן בניסוח מחדש, אפילו את האחרונה, זו שהם אמרו שהיא צועקת לדלג עליה וחלזור אחרי הבנת הנקרא. לא הבנתי מה קשה בה (חוץ מזה שהיא ארוכה. אבל אני קוראת מהר, אז זה לא בעיה).
והתחלתי לתהות, אולי אין חלוקת זמן קלאסית, כמו שהם נתנו? חצי דקה לכל שאלת אוצר מילים, דקה לשאלת ניסוח מחדש, כל השאר להבנת הנקרא?
אולי היא אמורה להיות אישית?
אולי אני באמת צריכה אחת כזו?
(חוץ מזה, מועיל להיזכר בטריקים של פסיכומטרי)
מכיוון שאני מתכוננת לבחינת אמיר, והחסם שלי הוא אוצר מילים, לא הקדשתי בכלל זמן לאסטרטגיות למיניהן. בשביל מה?
היום במקרה נתקלתי בטקסט כזה באחד הספרים שלי ותהיתי - האמנם?
בטקסט נותנים חלוקת זמן לפרק האנגלית. אני לא מחלקת את הזמן, כי תמיד נשאר לי.
בטקסט יש דוגמית של שאלות באוצר מילים וניסוח מחדש. רובן מהשאלות הקשות בפרק. לא הצלחתי חלק גדול משאלות באוצר מילים, אבל הצלחתי את כולן בניסוח מחדש, אפילו את האחרונה, זו שהם אמרו שהיא צועקת לדלג עליה וחלזור אחרי הבנת הנקרא. לא הבנתי מה קשה בה (חוץ מזה שהיא ארוכה. אבל אני קוראת מהר, אז זה לא בעיה).
והתחלתי לתהות, אולי אין חלוקת זמן קלאסית, כמו שהם נתנו? חצי דקה לכל שאלת אוצר מילים, דקה לשאלת ניסוח מחדש, כל השאר להבנת הנקרא?
אולי היא אמורה להיות אישית?
אולי אני באמת צריכה אחת כזו?
(חוץ מזה, מועיל להיזכר בטריקים של פסיכומטרי)