Haim raveh
New member
חלפים מקוריים או לא.
ברצוני להדגיש שוב!!! בנושא חלפים מקוריים , סעיף 2 במאמרי מיום 5.12.05 .איסור השימוש בחלפים שאינם מקוריים. כתבתי שאני מתנגד!!!! אך מציע גם לא להתעלם !!! ואני מתכוון לכך.אם אינכם יודעים מה טוב, ברירת המחדל לקנות אצל היצרן [במידה ואפשר] היא הברירה הטובה וגם אם היא יקרה יותר. כסף , כסף, כסף , חשוב , אך לא יותר חשוב מגופנו. ומה הכוונות? אני לעצמי חושב שזה לא נכון לחייב רק חלפים מקוריים ,מסיבות שונות שכבר התייחסתי אליהן וישנם סיבות נוספות שעדיין לא מניתי אותם . גם איתי כתב "ואם אין יצרן שיכול למכור חלפים " ומה יהיה על יצרנים נוספים שעומדים לסגור עסקיהם בארה"ב שאיתי יודע עליהם,ואני מאשר זאת מתוך ידע אישי. הסע"מ שלנו הוא תורתנו והמנחה .אני וכל הטייסים חייבים להשמע להוראות אך אולי צריך קצת לשנותו, לעדכנו ,לתת את הדעת. ולסיכום וכפי שכתבתי בעבר ובהווה . יש לבחון היטב ,להבין היטב ולדעת מה עושים . לא לקבל את יצרני הממ"גים "כתורה מסיני" אך גם לא לקבל כל "חרטה" אחרת כמובנת מאליו. חיים רוה
ברצוני להדגיש שוב!!! בנושא חלפים מקוריים , סעיף 2 במאמרי מיום 5.12.05 .איסור השימוש בחלפים שאינם מקוריים. כתבתי שאני מתנגד!!!! אך מציע גם לא להתעלם !!! ואני מתכוון לכך.אם אינכם יודעים מה טוב, ברירת המחדל לקנות אצל היצרן [במידה ואפשר] היא הברירה הטובה וגם אם היא יקרה יותר. כסף , כסף, כסף , חשוב , אך לא יותר חשוב מגופנו. ומה הכוונות? אני לעצמי חושב שזה לא נכון לחייב רק חלפים מקוריים ,מסיבות שונות שכבר התייחסתי אליהן וישנם סיבות נוספות שעדיין לא מניתי אותם . גם איתי כתב "ואם אין יצרן שיכול למכור חלפים " ומה יהיה על יצרנים נוספים שעומדים לסגור עסקיהם בארה"ב שאיתי יודע עליהם,ואני מאשר זאת מתוך ידע אישי. הסע"מ שלנו הוא תורתנו והמנחה .אני וכל הטייסים חייבים להשמע להוראות אך אולי צריך קצת לשנותו, לעדכנו ,לתת את הדעת. ולסיכום וכפי שכתבתי בעבר ובהווה . יש לבחון היטב ,להבין היטב ולדעת מה עושים . לא לקבל את יצרני הממ"גים "כתורה מסיני" אך גם לא לקבל כל "חרטה" אחרת כמובנת מאליו. חיים רוה