רציתי שתתן לי את הפירוט של איך בנית
את המערכת של ה PF אבל לא משנה אני אנסה להסביר באופן כללי איך מיצרים כזאת מערכת, ותשנה את מה שאתה צריך. בעקרון צריך להגדיר מאיפה יוצרים את האפקט של ההיווצרות (איזה ניסוח קלוקל
), וזה ע"י position object operator שבעצם מחובר למאש שמסמל את תחילת האפקט (אצלי בד"כ זה פשוט אותו אוביקט אבל עם push modifier וdelete mash). בשביל לגרום למערכת לנוע לכיוון של האוביקט צריך להוסיף את ה find target test. ככה המערכת תזוז ממקום ה birth שלה לאוביקט עצמו. זה יוצר אפקט קצת משעמם אז ניתן ליצור event חדש שבתוכו יש find target נוסף שבודק נניח מרחק מהאוביקט אבל להוסיף לו עוד אופרטורים אחרים שיתנו קצת גיוון לתנועה. חשוב לזכור לתת shape באבנט שבו אתה רוצה שיראו את המערכת אחרת זה לא ירונדר. בשביל לעצור את המערכת על הגוף צריך ליצור אבנט חדש עם speed operator. בשביל ליצור כיסוי יפה של המערכת אפשר להוסיף spawn שיצור פרטיקלים חדשים שיתפזרו ע"י speed by surface שבעצם משתמש בגיאומטריה בשביל לקבוע את המהירות ואת הפיזור של החלקיקים. בשביל למנוע מהם לעבור הלאה תשתמש ב age test בשביל לבדוק את משך החיים שלהם, ולהעביר אותו לאבנט חדש שבו יש drag operator שמאיט אותם עד שהם עוצרים. אפשר להוסיף שליטה בהתפתחות של המערכת אם אתה לוקח את האוביקט שמאתחל את המערכת, מוסיף לו volume select ויוצר אנימציה על הגיזמו שלו. זה מאפשר לך שליטה נוספת (שיטת בית ספר ישן

) על הכיוון וההשפעה של המערכת חלקיקים. הוספתי תצלום מסך של המערכת פחות או יותר. נראה לי שזה יהיה מובן יותר אם תסתכל על זה.