חנויות מפעל

חנויות מפעל ../images/Emo219.gif../images/Emo219.gif

בוקר טוב............. חנוית מפעל מתקשרות כאל מקום בו ניתן למצוא את המציאות האמיתיות במחירים זולים . יש בעלים שחנות המפעל משמשת להם הזדמנות לרכז עודפים או פריטים עם פגמים , יש כאלו שמוכרים את התצוגה בהנחה מסויימת , על מנת לא להרגיז את בעלי החנויות, ויש כאלה שכבר בדלת אומרים לך " אין מכירה ליחידים" ...(איזה באסה....עד שמצאת חניה ואת הכתובת , הדלת נעולה) השרשור הזה ירכז את אותן חנויות המפעל ( אאוטלטים) שאנחנו מכירים ויש בהן מכירות אטרקטיביות ליחידים ,שעבורן כדאי לשרוף מיכל דלק וזמן . אתם מוזמנים להוסיף , החומר יאסף וישמש את כולנו.... רצוי לתת עד כמה שאפשר פרטים לגבי אופי החנות, כתובת, אם יש מספר טלפון וימי פתיחה כדאי להוסיף . שנתחיל? ביתלי- חנות עודפים לכלי מיטה, מצעים, דברי נוי, רהוט. הכתובת מושב בית חרות - ליד קניון M הדרך שעל כביש החוף חניה נוחה .פתוחה בשבת. M.L - מתאים לי , חנות עודפים לבגדי נשים במידות גדולות והריון , הכתובת : נתניה, איזור התעשיה פולג , אריה רגב 9 יש חניה מול החנות פתוח עד 17.00. ד"ר פישר - מוצרי קוסמטיקה , קרמים מכל הסוגים , אריזות מתנה בסלסלות זולות, ומיכלים גדולים מאד של סבון רחצה, שמפו וכו' מתוצרת החברה. מתאים מאד למשפחות כתובת : המלאכה 45 , גם באיזור התעשיה הנ"ל , צמוד למתחם הסופר סנטר. סניף נוסף קיים בבני ברק בר יוחאי 7 ,ליד קוקה קולה. חניה במגרש חניה אחרת גוררים! פתוח עד 19.00 שטיחי כרמל- מתחם אילנות, על כביש החוף הישן , שטיחים ושטיחונים מכל הסוגים ,ופרקטים , לשים לב לסוג ב' אפשר להתמקח על המחיר. חניה נוחה . שרינה- בגדי נשים למידות בינוניות וגדולות , סגנון ספורטיבי , איזור התעשיה הישן ראשל"צ רחוב ברשבסקי , באיזור המועדונים צמוד לנאפיס בסוף עונה המחירים צונחים , מבחר גדול פתוח עד 17.00 וגם בימי שישי חניה נוחה. אביגדור- בגדי ילדים, הרצל 158 בית מרס תל אביב, (קומת מרתף) וגם באיזור התעשיה שילת מתחת לחנות של רמי לוי הבאתי כאן מספר דוגמאות, מבטיחה להמשיך ולשרשר עוד מקומות . שיהיה לכולכם המשך יום נפלא ואנא אל תכניסו לכאן הודעות שאינן קשורות לנושא , יש למטה עץ היי ובי .
 
בבקשה... עכשיו במקום הנכון

ואכן אשאר, הפורום פשוט מעולה לקניינים כמוני ולמחפשי מציאות.
 
חנויות מפעל המשך....

יגר, רחוב הירקון 17 בני ברק , ליד מ.מ.מ. חנות שווה ואיכותית למפות מכל הסוגים, ראנרים כריות וכו' יש עודפים במחירי מציאה ומבצעים במיוחד בערבי חגים , החניה קצת בעייתית רצוי להגיע אחה"צ . לבוא עם סבלנות לנבור במציאות וסוג ב' הזולים משמעותית. ורדינון, קריית מטלון בפתח תקווה מהכניסה לקריית מטלון יש שילוט כל הדרך לחנות. אין נגישות לנכים, קומה גבוהה ללא מעלית. בחנות עודפים של כלי מיטה בעיקר , מבצעי הנחה של 40% על קולקציה מהשנה שעברה בעיקר. האנגר ענק לאופנה ספורטיבית בעיקר של כל המותגים בהנחות משמעותיות נמצא ברחוב הפלד בחולון באיזור התעשיה אזור מול תחנת הדלק ליד הככר . חניה נוחה מבחר פשוט עצום! קחו את הילדים ובני הנוער לשם הם חוגגים וגם כרטיס האשראי שלכם . ורסצ'ה אופנה לגברים באותו רחוב , צמוד לחנות הספורט . חליפות איכותיות והלבשה אלגנטית של המותג ורסצ'ה בחצי מחיר מככר המדינה יש עודפים יש מבצעים, אם יש לכם ארוע ממש מומלץ. חלק ג' בקרוב .... אתם מוזמנים להמשיך.........
 

מיקושה

New member
לצפוניים

נעלי גזית רמת ישי מחירים מצחיקים לנעליים עודפים וסוג ב'. גיבור סברינה צומת גיבור קרית שמונה מעל החנות יש עודפים של נייק בגדי ספורט בגדי רכיבה על אופניים איזור תעשיה צפוני קרית שמונה דלתא עודפים.
 

דנטל

New member
למי שצריכה מידות בינוניות עד גדולות

אופנת דיסקרט. זה איפשהו בגבעת שמואל, למיטב זכרוני. חניה זה לא היה הדבר הכי קל, אבל השירות ממש אדיב, המחירים טובים, מבחר גדול. מצטערת שאני לא יותר ספציפית, פשוט לא זוכרת את הרחוב.
 
למעלה