חנוכיה

zvika f

New member
חנוכיה נוספת

קוטר 200 מ"מ עשויה אורן "צבועה" במגווני עץ על בסיס מים
 

arsar

New member
הנרות לא קרובים מידי אחד לשני?

הצביעה מרשימה!
 

arsar

New member
בצביעה בבייץ בסיס מיים תמיד יש חשש זליגה

איך מנעת זאת?
 

zvika f

New member
תהליך הצביעה

מעט צבע על המכחול בשעת הישום ישום מן הצבעים הכהים אל הבהירים נקוי המכחול ונגובו בין צבע לצבע נגוב העוּבד בסמרטוט תוך כדי סבוב המחרטה לאחר כל שכבת צבע בגמר פעולת הצביעה העברת סמרטוט לח על פני העוּבד תוך כדי סיבוב המחרטה לפיזור ו"מריחת" הצבע
 

arsar

New member
צביקה - במיור בצבעים על בסיס מין נהוג להתחיל

בבהירים ולסיים בכהים
 

zvika f

New member
טעות,טעות,טעות

גם אני חייתי עם הקביעה הזו זמן רב. כשפגשתי את האומן האנגלי מרק הנקוק http://www.markhancock.co.uk/ הוא העמיד אותי על טעותי. הצבעים הכהים תמיד יכסו את הבהירים ואף יוכלו להעלים אותם אם "יעלו"עליהם בשעת הצביעה. הצבעים הבהירים יכסו את אותם אזורים שהצבעים הכהים לא כיסו ואם "יעלו"עליהם בשעת הצביעה, לא יעלימו אותם אלא יבלעו בתוכם
 

arsar

New member
לאחר ניסיון ארוך שנים, של אחרים ושלי - לא

ארוך מאד, רק בן כמה מאות שנים של שימוש בצבעי מים של אמנים רבים: כאשר אתה צובע קודם כל בכהים - הם מכסים את מה שרצית או גם חלקים שבהם קצת טעית. ואח"כ אתה צובע את הבהירים על השטחים שנותרו. צבע בהיר על צבע כהה כמעט לעולם לא ייראה ולא יורגש. זוהי השיטה בציור בצבעי מים שגם אלברכט דירר השתמש בה וכן אומני הציור בצבעי מיים של אז והיום!. זו גם השיטה שאני נהגתי ונוהג - לאחר ניסיון וכשל - הרבה שנים לשביעות רצוני המלאה על עץ, שגם הוא תכונתו לספוג כמעט לא קטנה מנייר. אתה כותב: "הצבעים הכהים תמיד יכסו את הבהירים...". וזו בדיוק הסיבה שאת הכהים צובעים לפני הבהירים, וכך גם לא יכסו אותם. אבל - אם אתה מצליח בשיטה שלך - נפלא לך! ניסיתי וניסיתי את שאתה אומר, ואני בשלי..
 

zvika f

New member
השגות

תמיד מצוי לידי ניר לטש כדי "לפנות מקום" לצבעים הבהירים במדה והכהים הפכו לדומיננטיים מידי.
 

zvika f

New member
חורף,קר מאד באזורנו,שיחממו את עצמם....../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif

אתה צודק.הקרבה בין הנרות היתה רק ב 2 הדגמים הראשונים. שאר החנוכיות יוצרו עם מרווח גדול יותר בין הנרות
 
למעלה