חנונים וצה"ל

  • פותח הנושא svety
  • פורסם בתאריך

svety

New member
חנונים וצה"ל

לכבוד הגיוס של אלכס מורוזוב לצה"ל [יש תמונות - מוזמנים לראות כאן ] שירתתם? מתכננים לשרת? איפה? נהניתם? מרגישים שתרמתם? מרגישים שהתפקיד שלכם היה/יהיה חנוני? תחפרו מעט.
 
חופרת

שירתתי לפני אי אלו שנים(אישה לעולם לא מסגירה את גילה
) בחיל הים ,הייתי סופר ג'ובניקית-עבדתי כרכזת כ"א . האמת דיי שנאתי את השירות שלי כי לא הסתדרתי עם חלק ניכר מההתנהלות של האנשים ,הייתי בבסיס שהפקידות בו היו מגיעות לשעתיים ואנחנו במשרד,שבאמת עבדנו קשה זכינו לזלזול .העובדה שכ"א זו יחידה של בנות ואף היו מעלי רק מפקדות לא עזרה (מי אמר סכין בגב ולא קיבל) נכון שהיו גם רגעים נחמדים אבל אני לא חושבת על הצבא בערגה אני כן חושבת שתרמתי כי בכל זאת כ"א זה כ"א ,מישהו צריך לבצע ניהול שותף ואני הייתי גם בין היתר משחררת חיילים מהיחידה וזה הכי כיף לראות חיוך כשאני גוזרת את החוגר
מה שכן הייתי כל היום כמעט מול המחשב,התנוונתי ,ונפצעתי מנייר
אני האמת מאוד רואה בשירות חשיבות ,זה מאוד מרגיז שיש אנשים שמחרבנים על החוקים במדינה ועושים אך ורק מה שלטובתם ,כאשר אחרים קורעים את עצמם אם לא שירות צבעי יש את שלומית-שירות לאומי .העיקר לתת כמו כולם מעצמך
 
גם אני הייתי בחיל הים

ונהניתי מכל רגע. הייתי פקידה של הספינות, והייתי מוקפת בבנים (ועם עוד כמה בנות ש-80% מהן היו פוסטמות על). הכי נהניתי להביא להם עוגות אם הם נשארו בכוננות בשבת וצ'וקולוקים לחגים. אני מרגישה שיכולתי לתרום יותר, אבל אני שמחה שדווקא אני הייתי פקידה שם, כי כל אחת אחרת לא בטוח הייתה מתייחסת ללוחמים כמו אל משפחה (ראיתי את הפקידות האחרות. לפניי לא היו דברים כאלה). אז זה היה חיוני. לא חנוני. היינו נשארות לפחות פעמיים בשבוע עד 23:00 בלילה במרד, כמעט כל יום פותחות ב-07:00, ומסיימות לפחות ב-17:30. בואו נגיד שהעבודה הייתה קשה. מתגמל? תלוי בגישה. אז מצטיין X או Y לא קיבלנו (כי היינו ביחידה של הלוחמים, ולא עם פלגות של פקידות כמו כ"א), אבל מה אכפת?
 

Light18m

New member
אני החנון היחיד מעונה 2 שהיה בקרבי

ועוד בגדוד של גבעתי. התגייסתי מתוך אידאלים של הגנה על המדינה ודברים ילדותיים אחרים. במסלול היה איתי עוד חנון אחד (זכור לי שהיה נוהג לאמר את המילה "כמדומני"), אבל אז הוא עבר למודיעין. היה משחק כזה שכל מי שאומר מילה גבוהה מדי בשביל שאר החבר'ה- כולם מביאים לו כאפות. למזלי אני לא מדבר הרבה. בכל מקרה זה שהייתי גם חנון וגם בכושר זיכה אותי מספר פעמים בתואר מצטיין גדודי/פלוגתי/קורס, וזה עזר לאמא שלי למלא את אחד הקירות בבית. היה לי שירות חווייתי (סיוט בזמן עבר) עם שלל פעילויות בעזה בתור צלף, התנתקות, ואפילו יצא לי להיות בחו"ל (מלחמת לבנון). לא מצטער על מה שעברתי אבל טוב שעבר.
 
שששש....

מה, אני הראשונה שעשתה שירות חנוני מביניכם? לא מאמינה. אה, ואיזה חמוד אלכס על מדים! אני שירתתי בחיל מודיעין (אבל התמיינתי גם לקורס טייס וללוחמת נ"מ!), ואני גאה לומר שזה היה הדבר הטוב ביותר שעשיתי בשלושת עשורי חיי.
אם היה אפשר הייתי חוזרת לכל END POINT במהלך השירות שלי, כולל מתחילה אותו מההתחלה.. הייתי מתכנתת ומתחזקת מערכות בבסיס נידח. חזרתי הביתה פעם בשבועיים ליומיים, ולפעמים גם על זה ויתרתי כי יותר נהניתי בבסיס מבבית...(עכשיו זה כבר סתם פתטי ולא חנוני, נכון? אויש...). האם תרמתי? וול, הייתי הראשונה בתפקיד שלי שחתמה קבע, קיבלתי מופת על תרומתי למדינה (כפרעליה:p), והייתי מצטיינת היחידה לשנת 2009 (יש לאימא מה לשים על הקיר!) - קיבלתי תעודה הישר מידיו המסוקסות של מפקד היחידה, וחיבוק מגבי. אתם קולטים? גבי!!!!! כזה אליל מין. טוב, אני אשתוק עכשיו.
. אז נראה לי שדיי תרמתי. ובקיצור, נהניתי בטירוף. אוי צה"ל צה"ל....
 

Light18m

New member
חחח איזה מורעלת

את מזכירה לי מישהי שהייתה כותבת בתפוז בשם IRISH BABE היא הייתה כזאת מורעלת. פגשתי אותה באוגדת עזה כשהגעתי לשם לפיזיוטרפיה, מישהו ראה אותי וצעק לה: "יש פה חייל מגבעתי". היא באה בריצה והבאתי לה מדבקה של הפלוגה שלי, ואז היא אמרה "מעניין מה חברים שלי יחשבו שעשיתי לך כדי לקבל את זה". היא כל הזמן בוכה לי שהיא רוצה שיקראו לה למילואים.
 
ממש הסולמייט שלי...

גם אני מחכה שיקראו לי למילואים :) אני מאמינה שזה יעבור לי מתישהו, כי כשחושבים על זה לעומק האזרחות דיי סבבה לי, אבל אני לא יכולה שלא להיזכר בזה ולהיאנח במין "אוי, אלו היו ימים טובים....".
 

DDN

New member
הוא עדיין נראה כמו בייבי יואי

שירתתי, וגאה בזה. שעה צפונית מאילת, באמצע שומקום, ימינה. מאוד נהניתי, וזה תרם לי רבות. מפעיל מחשב ואחראי מחשוב, מספיק חנוני?
 

DDN

New member
הוא, הכוונה לאלכס.

לגבי ה"תרם לי רבות" - הצבא עזר לי להיות יותר פתוח לאנשים, פחות ביישן, להאמין בעצמי יותר. לגלות שאני מוצלח. יש דבר נחמד בCLEAN SLATE, שאדם יכול להקים מחדש את דעות האנשים סביבו, ושהן לא יהיו מקובעות על מה שאנשים שמכירים אותך 12 שנים (בית ספר) חושבים. בנוסף להתפתחות חברתית, בצבא למדתי הרבה על תאוריות המטבח, וגם גיליתי שלא כולם אשכנזים ושמאלנים בעולם, ולמדתי לקבל את השונים ממני (חוץ מהמעשנים ושומעי המזרחית הכבדה)
 
למעלה