אתה יכול לצרף מסר אישי להודעת האישור של איביי
אני לא יודעת איך (איני מוכרת) אבל קיבלתי כאלה ממוכרים. באופן אישי כקונה אני שונאת פניות נוספות ממוכרים, זה סתם מעיק ומציף לי את הדוא"ל. צא מנקודת הנחה שאתה לא המוכר היחיד שקונים ממנו, ואם הלקוח מקבל מכתבים כפולים על כל רכישה באיביי זה סתם מעיק.
אתה עובד באיביי, הלקוחות שלך לא. אין טעם להטריד אותם ללא סיבה. מבחינתם עסקה טובה היא עסקה שעוברת חלק והכול מתקתק כפי שאמור להיות. אם משהו לא בסדר הם כבר יפנו אליך. איביי מוציאים עדכון אוטומטי לאחר הרכישה ובעת המשלוח, ולפעמים (לא יודעת ע"ס מה) שולחים גם תזכורת למשוב. לדעתי לא צריך יותר מזה.
הגדילה לעשות פעם מוכרת ששלחה לי אישור (ידני) אחרי שקניתי + אחרי ששלחה + בהמשך לוודא שקיבלתי + עוד אחד כשלא עניתי (לא היה לי מה ולא ראיתי סיבה, לא היה לי פנאי להקדיש לכך) ואחרי ארבעה או חמישה מכתבים ביקשתי ממנה שתניח לי ותפסיק להטריד ולהציף אותי. בתגובה היא נעלבה נורא ותקפה אותי על כך שאני לא יודעת להעריך שירות איכותי
.