חנות הדוכסית (The Empress) - ביזיון
יחס גועלי ללקוחות, סחורה שתמיד דורשת תיקונים. ובהרחבה: יחס המוכרות כלפי הלקוחות מזלזל תמידית, ויחס התופרת - יאנה - פשוט מכפיר. קניתי שם חולצה לא מזמן והתפירה שלה הייתה כמובן לקויה ללא גימורים. השארתי אותה לתיקונים, והבטיחו לי שביום רביעי היא תהיה מוכנה. כשבאתי ביום חמישי לקחת את החולצה (לאחר שצלצלתי לראות ביום שני אם היא מוכנה והבטיחו לי שוב שרק ברביעי, אבל בחמישי כבר לא ענו לי לטלפון), אמרו לי שהחנות בשיינקין 4 סגורה ל"שיפוצים". ומרוב היותם ראש קטן, הם לא חשבו להעביר את התיקונים לאחת משתי החנויות האחרות שברחוב. המוכרת עשתה לי הרבה פרצופים והתקשרה ליאנה שברוב טובה טרקה לי את הטלפון בפרצוף, לאחר שצעקה עליי. באותו יום פגשתי אותה בשוק המעצבים - ושם, מול כל האנשים שהתסתובבו בדוכן שלה - היא התנצלה ואמרה לי שתביא לי היום את החולצה הביתה. היום התקשרתי אליה והיא התבכיינה לי שהיא עייפה ושאין לה כוח, שאני אבוא לקחת את החולצה ממנה. שאלתי אותה למה הבטיחה לי את החולצה אם היא לא התכוונה לקיים? היא קראה לי משוגעת. קראתי לה גם משוגעת וניתקתי. בשביל תיקון של חולצה - לא התאמה למידותי, תיקון של תפירה שהייתה אמורה להיות בסדר בקניה - אני צריכה להיסחב שוב לשיינקין. אין זו הפעם הראשונה שאני מקבלת יחס כזה מיאנה. אני רואה שהיא מתייחסת ככה לכל הלקוחות, שהרי היא לא יודעת מי אני. אני קוראת להחרמת החנות והסחורה סוג ז' שנמכרת בה!!!
יחס גועלי ללקוחות, סחורה שתמיד דורשת תיקונים. ובהרחבה: יחס המוכרות כלפי הלקוחות מזלזל תמידית, ויחס התופרת - יאנה - פשוט מכפיר. קניתי שם חולצה לא מזמן והתפירה שלה הייתה כמובן לקויה ללא גימורים. השארתי אותה לתיקונים, והבטיחו לי שביום רביעי היא תהיה מוכנה. כשבאתי ביום חמישי לקחת את החולצה (לאחר שצלצלתי לראות ביום שני אם היא מוכנה והבטיחו לי שוב שרק ברביעי, אבל בחמישי כבר לא ענו לי לטלפון), אמרו לי שהחנות בשיינקין 4 סגורה ל"שיפוצים". ומרוב היותם ראש קטן, הם לא חשבו להעביר את התיקונים לאחת משתי החנויות האחרות שברחוב. המוכרת עשתה לי הרבה פרצופים והתקשרה ליאנה שברוב טובה טרקה לי את הטלפון בפרצוף, לאחר שצעקה עליי. באותו יום פגשתי אותה בשוק המעצבים - ושם, מול כל האנשים שהתסתובבו בדוכן שלה - היא התנצלה ואמרה לי שתביא לי היום את החולצה הביתה. היום התקשרתי אליה והיא התבכיינה לי שהיא עייפה ושאין לה כוח, שאני אבוא לקחת את החולצה ממנה. שאלתי אותה למה הבטיחה לי את החולצה אם היא לא התכוונה לקיים? היא קראה לי משוגעת. קראתי לה גם משוגעת וניתקתי. בשביל תיקון של חולצה - לא התאמה למידותי, תיקון של תפירה שהייתה אמורה להיות בסדר בקניה - אני צריכה להיסחב שוב לשיינקין. אין זו הפעם הראשונה שאני מקבלת יחס כזה מיאנה. אני רואה שהיא מתייחסת ככה לכל הלקוחות, שהרי היא לא יודעת מי אני. אני קוראת להחרמת החנות והסחורה סוג ז' שנמכרת בה!!!