שלום לכולם...
מתחילת חודש פברואר ועד היום קיבלנו מלא עדכונים בחלונות 11 עד שלפני כשלוש שבועות פתאום הפסיק לפעול "חנות מיקרוסופט". נכנסתי להגדרות והפעלתי את פוטר הבעיות של "חנות מיקרוסופט" ולא עזר כלום הקלדתי פקודה כמנהל "WSRESET" וגם לא עזר כלום. פתחתי את POWERSHELL וגם לא נתן לי כלום עד שחבר פורום אחר נתן לי את הקישור הזה:
https://www.translatetheweb.com/?from=&to=h... שזה למעשה התקנת מערכת הפעלה מחדש. השאלה כאן אם אפשר לתקן את הבעיה הנ"ל בעזרת "ארגז הכלים לתיקון ווינדוס ואז לא צריך להתקין מחדש את מערכת ההפעלה... הנה הקישור: https://windows-repair-toolbox.com/
בתודה מראש...
מתחילת חודש פברואר ועד היום קיבלנו מלא עדכונים בחלונות 11 עד שלפני כשלוש שבועות פתאום הפסיק לפעול "חנות מיקרוסופט". נכנסתי להגדרות והפעלתי את פוטר הבעיות של "חנות מיקרוסופט" ולא עזר כלום הקלדתי פקודה כמנהל "WSRESET" וגם לא עזר כלום. פתחתי את POWERSHELL וגם לא נתן לי כלום עד שחבר פורום אחר נתן לי את הקישור הזה:
https://www.translatetheweb.com/?from=&to=h... שזה למעשה התקנת מערכת הפעלה מחדש. השאלה כאן אם אפשר לתקן את הבעיה הנ"ל בעזרת "ארגז הכלים לתיקון ווינדוס ואז לא צריך להתקין מחדש את מערכת ההפעלה... הנה הקישור: https://windows-repair-toolbox.com/
בתודה מראש...