חנות מקוונת שלא עומדת בהסכם הרכישה

גו בראל

New member
חנות מקוונת שלא עומדת בהסכם הרכישה

קניתי מחשב נייד דרך חנות מקוונת, וכעת הם אינם מוכנים לעמוד בהתחייבות לתיקון במסגרת האחריות. תיקון עולה לי 2000 ש"ח, אותם אני נאלץ כעת לשלום מכספי. מסתבר שבעל החנות הוא נוכל, שבעת הרכישה טוען שהאחריות תינתן ע"י ספק מורשה של חברת המחשבים הזו (חברה בינלאומית ידועה). כמובן שכשהגעתי למעבדה המורשית נאמר לי שאני לא הראשון. כמו כן נאמר לי ע"י מנכ"ל חברת המחשבים כי הוא מתכנן לתבוע את אותה חנות, אך לצערו אין הוא יכול לסייע לי עם המקרה האישי שלי. החנות המקוונת קונה את המחשבים בארה"ב (שם המחירים כמובן זולים בכחמישים אחוזים), ומוכרים אותם כאן. לכן, כך התברר לי, האחריות המקורית של המחשב, שניתנת ע"י החברה בארה"ב, הסתיימה לפני כשלושה חודשים - זאת משום שהמחשב עצמו ניקנה שם כשלושה חודשים לפני שהוא נימכר לי בארץ!! מאז, רק מטרטרים אותי, ובעל החנות כל הזמן נותן את הרושם שהנושא בטיפול, למרות שהמעבדה טוענת שהוא לא מדבר איתם כלל.... האם יש פתרון למצב הזה? או שמא עלי להרים ידיים....
 

AnnG

New member
כן, להפסיק להיו פרייר

א. לא קונים מוצר ללא תעודת אחריות ב. כמעט ולא סביר שיש תיקון במחשב שיעלה 2000 ש"ח, היות ובימינו בסכום זה אפשר לקנות מחשב חדש! ג. להוציא מכתב ליבואן של המחשב, לדרוש את האחריות והתיקון ד. חפנות לבית משפט לתביעות קטנות.
 
למעלה