חנות שלא עומדת באחריות שהבטיחה
שלום לכולכן חייבת להתייעץ איתכם כי אני כבר חסרת אונים. קנינו לפני 4 חודשים כסא לרכב של "קוסקו" למי שמכירה זה הכסא הכי טוב היום בארה"ב (1000 ש"ח מחירו בארץ) קנינו את הכסא בחנות פשוטה (לא רשת או משהו. כשקנינו הם הטיחו אחריות של שנה (ההבטחה היתה בע"פ, הם לא נתנו לנו תעודת אחריות או משהו ביד כי קנינו מתצוגה והם לא מצאו את הניירת) לפני כחודש (מה שאומר כעבור 3 חודשי שימוש בערך) נשבר חלק מהכסא תוך כדי נסיעה (זו חלק פנימי של הכסא שלא נשבר בגללנו אלה בגלל FUCK בייצור) טילפנו לחנות והוא ביקש שנביא את הכסא והוא יעביר לתיקון. הבאנו את הכסא והובטח לנו כי נקבל את הכסא מתוקן/עם חלק חדש תוך שבוע. בעל החנות משך אותנו כבר חודש, עד שאתמול אודה כי אין להשיג חלק כזה והיבואן כבר לא מביא את הכסאות הללו. אנחנו היינו הלם, חודש ימים אנחנו רודפים אחריו, מתחננים שיעזור לנו כי קשה ממש להסתדר עם ילד בן שנה ובלי כסא לרכב. כל יום הוא אמר מחר, עוד שבוע, עוד יומיים. בקיצור חודש של טירטורים. ביום חמישי ניגשנו אליו וביקשנו את הכסף בחזרה או כבא מתוקן. הוא אמר (פתאום) שהוא רק זכיין והבעלים של החנות לא מחזיר כסף ושניתן לו עוד כמה ימים. אתמול הוא הודיע שאין מה לעשות והדבר היחיד שנוכל לקבל זה זיכוי על סך הרכישה. אנחנו רוצים כסף אמרנו לו, לא זיכוי, אין לנו מה לעשות עם זיכוי בחנות שלך. יש לנו כבר הכל בבית ועכשיו אנחנו צריכים לקנות כסא חדש ולהוציא כסף עליו. אנחנו רוצים כסף בחזרה !!!!! שלחתי היום פקס למועצה לצרכנות האם שווה לתבוע ? מה דעתכם ?? האם אני חייבת להסתפק בזיכוי לרכישה בחנות שלו (מה שאני לא יעשה לעולם כי הם "זבל" של מוכרים עם "זבל" של יחס ) אני הכי מרוגזת שבעולם !!!! תודב
שלום לכולכן חייבת להתייעץ איתכם כי אני כבר חסרת אונים. קנינו לפני 4 חודשים כסא לרכב של "קוסקו" למי שמכירה זה הכסא הכי טוב היום בארה"ב (1000 ש"ח מחירו בארץ) קנינו את הכסא בחנות פשוטה (לא רשת או משהו. כשקנינו הם הטיחו אחריות של שנה (ההבטחה היתה בע"פ, הם לא נתנו לנו תעודת אחריות או משהו ביד כי קנינו מתצוגה והם לא מצאו את הניירת) לפני כחודש (מה שאומר כעבור 3 חודשי שימוש בערך) נשבר חלק מהכסא תוך כדי נסיעה (זו חלק פנימי של הכסא שלא נשבר בגללנו אלה בגלל FUCK בייצור) טילפנו לחנות והוא ביקש שנביא את הכסא והוא יעביר לתיקון. הבאנו את הכסא והובטח לנו כי נקבל את הכסא מתוקן/עם חלק חדש תוך שבוע. בעל החנות משך אותנו כבר חודש, עד שאתמול אודה כי אין להשיג חלק כזה והיבואן כבר לא מביא את הכסאות הללו. אנחנו היינו הלם, חודש ימים אנחנו רודפים אחריו, מתחננים שיעזור לנו כי קשה ממש להסתדר עם ילד בן שנה ובלי כסא לרכב. כל יום הוא אמר מחר, עוד שבוע, עוד יומיים. בקיצור חודש של טירטורים. ביום חמישי ניגשנו אליו וביקשנו את הכסף בחזרה או כבא מתוקן. הוא אמר (פתאום) שהוא רק זכיין והבעלים של החנות לא מחזיר כסף ושניתן לו עוד כמה ימים. אתמול הוא הודיע שאין מה לעשות והדבר היחיד שנוכל לקבל זה זיכוי על סך הרכישה. אנחנו רוצים כסף אמרנו לו, לא זיכוי, אין לנו מה לעשות עם זיכוי בחנות שלך. יש לנו כבר הכל בבית ועכשיו אנחנו צריכים לקנות כסא חדש ולהוציא כסף עליו. אנחנו רוצים כסף בחזרה !!!!! שלחתי היום פקס למועצה לצרכנות האם שווה לתבוע ? מה דעתכם ?? האם אני חייבת להסתפק בזיכוי לרכישה בחנות שלו (מה שאני לא יעשה לעולם כי הם "זבל" של מוכרים עם "זבל" של יחס ) אני הכי מרוגזת שבעולם !!!! תודב