אנסה לעזור...
אתחיל ואומר שגם אני מנסה לשפר את החנות שלי כל הזמן,
וגם אני לא מרגישה שאני מסופקת ממצבי אז אני לא מחזיקה מעצמי מומחית
אבל למדתי כמה דברים בדרך ואני אשמח לחלוק, אולי זה יעזור...
דבר ראשון לדעתי הצילומים שלך יפים מאוד, והתכשיטים עצמם נהדרים והמחירים אטרקטיבים.
* שמתי לב שאת המידות את נותנת במילימטרים, עדיף להוסיף גם אינצים למען הלקוחות האמריקאיות.
* המיקום של המוצרים בתוצאות החיפוש תלוי בכמה פרמטרים, אחד מהם הוא שיש עדיפות לחנויות שמילאו את דף ה"אודות" שלהם (הפוליסה והפרטים האישיים-שאותם מילאת). בקטגוריה עמוסה כמו תכשיטים עדיף לנצל כך יתרון...
* לגבי הכותרות שלך: רבות מהן מתחילות עם מילה תאורית כמו Lovely או special שהן ממש לא אפקטיבית להמצאות בתוצאות חיפוש.
אני ממש מציעה לך לקרוא את המאמרים על רלוונטיות ואיך להימצא בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש שיש באטסי. המאמרים יתנו לך תמונה מלאה לגבי איך לבנות כותרת וטאגים כמו שצריך. ובכל זאת כמה טיפים:
- ממש תנסי להכנס לראש של הלקוח, כשמחפשים את התכשיט שלך בתוך מיליון תכשיטים אחרים מה מייחד אותו? צריך לפרט על צבע, גודל, חומר, סגנון וכו'
ראיתי שאת משתמשת בחלק מהנתונים כמו סטייל Ethnic או Boho אבל זה לא מספיק.
- בגלל שמילים כמו Ring או Necklace הן מאוד עמוסות אז צריך לבנות את הכותרת/טאגים מצירופים של שני מילים או יותר כאשר מנועי החיפשו סורקים את הכותרת ומזהים את הצירופים הכי רלוונטים לחיפשו של הלקוח
אם ניקח את המוצר הזה:
https://www.etsy.com/listing/251274903/special-ethnic-ring-made-of-polymer-clay?ref=related-0
עם הכותרת:
special Ethnic ring made of polymer clay, blue ring, special design - handmade.
הצירוף חיפוש היחיד שבאמצעותו ניתן למצוא אותך הוא blue ring ו Ethnic ring (וגם הן קטגוריות עמוסות). אין משמעות לצירוף special Ethnic ואפילו לא לצירוף polymer clay אם לא מודבק לזה המילה טבעת או תכשיט.
כל הכותרת שלך צריכה להיות מורכבת מצרופי מילים (מילים שנמצאות בסמיכות זו לזו) שהן אופציונליות למשהו שמשהו יכתוב כדי למצוא אותך.
שימי לב שאין התיחסות לסימני פיסוק אז בכותרת המדובר אחד מהצירופים הוא
"clay blue"- שוב צירוף חסר משמעות או רלוונטיות לחיפושים....
זה ממש עולם שלם של למידה והרבה ניסוי וטעייה, אני ממליצה לך לקרוא את כל המאמרים שאת יכולה למצוא על הנושא ואז להתחיל לעשות שינויים לאט לאט! יש לך הרבה מוצרים וזו עבודה קשה לערוך את כל הכותרות הטאגים ופירוטי המוצר. את צריכה להסיק מסקנות, לערוך 5-10 מוצרים, לראות מה עובד ומה לא ואז להמשיך ולא (כמו שאני עושה פעמים רבות בכל חוסר סבלנות) לערוך הכל, להבין שמשהו לא הצליח ואז לערוך שוב הכל....
*יש עוד כמה דברים קטנים כמו להשתמש בכל חמשת התמונות ועוד דברים שבטח לר ראיתי מהסתכלות שיטחית אבל תתחילי מרלוונטיות ותמשיכי לאט לאט.
*מהניסיון שלי גם אחרי שנראה שהכל מוכן ומושלם תמיד יש עוד מה לשפר ולא תמיד המכירות ישר מגיעות, כדי להשקיע גם בלהביא את הלקוחות מחוץ לאטסי ובעיקר לזכור שדברים לוקחים זמן...
המון בהצלחה