אז ככה
"חניה יום יומית באוניברסיטה עולה הון ועדיין אין מספיק מקומות חנייה" לא היתה פעם אחת מאז שאני באוניברסיטה שבה לא היה מקום חניה בחניון הגדול כאשר הגעתי עם רכב (ואני חונה שם המון). אכן עלות חניה יומיומית היא גבוהה ביותר, אבל בדיוק בשביל זה מגיע ההסדר החדש עם מפעיל החניון שמוזיל את העלויות באופן ניכר "ואלא אם רוצים לשקוע בבוץ, להסתכן בדוח או לרוץ כל שעתיים למדחן צריך להוציא עוד כסף על החניה הגדולה" בדיוק בשביל זה מגיע ההסדר, על מנת שתצטרכי פחות לשקוע בבוץ ולרוץ כל שעתיים למדחן וחלילה להסתכן בדוח "אם בונים קמפוס חדש למה לא מתכננים לנו גם הרחבה של מקומות החנייה?" משנה מבחינתך כמות מקומות החניה או העלות? דעתי היא שהעלות היא החשובה ביותר לסטודנטים ובחיבור לכך שלא נתקלתי מעולם במקרה של מחסור בחניה בחניון הגדול (צפיפות גדולה כן אבל תמיד מוצאים חניה בסוף), אני חושב שהטענה שלך היא נכונה אבל לא קשורה לעניין אני יכול להבין את הצורך בהרחבת שטחי החניה נוכח הצפיפות הרבה שהולכת וגוברת ככל שגדל הקמפוס. אני מקווה מאוד שהאוניברסיטה תשכיל לתת מענה לעניין בטרם החניון המרכזי יקרוס תחת הקיבולת. האוניברסיטה מעוניינת להרחיב את הקמפוס אך היא גם סובלת ממצוקת קרקעות גדולה ולכן אני חושב שהיא נמצאת כאן במצב בעייתי בכל הנוגע לייעוד הקרקעות. אני מאוד מקווה שהם ימצאו פתרון ראוי לעניין