עידכון - אזהרה
שוחחתי שוב עם הנציגה של פיפאל בארץ.
עשתה איזה עידכון ואמרה לחכות עוד שלושה ימי עסקים לראות אם הם צריכים עוד משהו. מקווה שהסחבת הזו תיגמר מתישהו.
אמרתי לה שזה לא חוקי מה שהם עושים ואני יכול לתבוע אותם אמרה לי בחצי צחוק וחצי לגלוג: "אנחנו מדברים עיברית אבל זה רק בשביל לתת שירות הנציגים שאתה מדבר איתם יושבים באירופה ופייפאל נימצאת בסינגפור" בקיצור מכסתחים עצמם יופי בנושא של תביעות כדי שיוכלו לעשות מה שבא להם.
אזהרה שלי, כל מי שמחזיק בחשבון פייפאל עיסקי שלא ישאיר הרבה כסף בחשבון שיוציא את הכסף לעיתים קרובות אפילו אם זה עולה יותר. ברגע אחד הם שולחים מייל עם מילים מכובסות כמו החשבון מוגבל אבל בעצם מעקלים את הכסף ואין שום דבר מה לעשות חוץ מלהתחנן אליהם שיחזירו או ישחררו. בנוגע לעבודה מול איביי, אני מקים מערכת סליקה לצורך הענייין ומקווה שאיביי יתנו עוד שירות שנותן תחרות מול פייפאל.