חפיף

elana5554

Member
ערב טוב
כבר מזה זמן, אני חשה, בהתנהלות:"לחפף",
לכל משרד שאני מגע, כמה שיותר מהר , לחפף אותי, אם רוצה לשאול משהו, תעלי לקומה א, ואני הבחנתי בכך, פעולת פקידות פשוטה, הכי פשוטה, נעשתה ולא בצורה הנכונה, שאלתי את הפקידה, זה מה שאת אמורה לעשות, ואת אפילו , את זה לא יודעת, אז למה את כאן?
חברים התחושה הפנימית איומה,
אז נפל לי האסימון והבנתי שמי שמגע לרוב ליום עבודה, זה רק לראות מה הפקיד שעל ידו עושה לא נכון,
נהיינו חבורה של שנוררים, כל אחד עסוק רק מה הדבר הבא , שחברי ירכוש, שחלילה אפספס,
הגע הזמן להתעורר ולעשות רק מה שצריך, לפחות שמגיעים ליום עבודה,
אילנה פונטיאק
 

dory30

Well-known member
שלום אילנה, שמי דורי ואני צעיר ממך. אם זאת אגיד מה שנראה לי- ואת תחליטי מה לאמץ. לכולנו יש זמנים או רגעים של משבר זהות, של אובדן מוטיבציה וכדומה. ייתכן שהכיוון הוא לשנות משהו. או את מקום העבודה, או את המחלקה וכדומה. אולי תעסקי מחוץ לשעות העבודה בפעילות גופנית, או ביצירה, או באיזה קורס שיעדכן את המיומנויות שלך?
ייתכן גם שסביבת העבודה רעילה, באופן שבו מישהו מהדמויות המובילות משרה אווירה שכזו. אפשר להתלונן, לבדוק אם אפשר לנסות לתרום להדחתו ואולי לצמצם איתו מגע. הרבה בהצלחה, בכל מקרה.
 

in bal1

Well-known member
הי דורי.לא הבנתי מה הקשר בין משבר זהות לאנשים שלא עושים את עבודתם.
לאחרונה אנשים סיפרו לי שגם להם קרה,שאין תודעת שרות.אתן שתי דוגמאות
1.יש לי לקוח נכה (חולה פארקינסון) רצה לעשות חבילה של אינטרנט וטלווזיה של אחת מחברת הסלולר כרגע שכחתי מי.
הבן אדם בן 67 ובמקום שיבוא אליו טכנאי ויסביר לו הכל נעשה דרך הטלפון.הלקוח שלי לא הסתדר עם הדברים וסתם התעצבן.
2.עוד לקוח שלי עם אוטיזים רכש שלט של יס ניסו בטלפון להסביר לו לא הלך.לא רק שלא הלך זה גם הגיע לטונים צורמים.

איפה הזמנים שבא טכנאי הביתה? הסביר ראה שהכל בסדר והלך לדרכו.
 
למעלה