לשמתחתי סיימתי את מחויבות התרגול שלי לסמסמטר
הנוכחי. אולי יהיה לי לבדוק שאלה במבחן של 300 סטודנטים אבל העיקר שהתרגול הפרונטלי מאחורי. אם אסכם, התרגול הזה שאב לי חצי שבוע. מדובר בתרגול בנושא שאני ממש אבל ממש לא חזקה בו, שלא קשור לתחום הלימוד שלי. המחלקה שלי אחראית עליו, ואני הרווחתי את התרגול בו. עם כל הקושי, בסופו של דבר הרווחתי. אני חושבת שלמדתי המון מהתרגול הזה (גם במסטר שעבר תרגלתי, את הקורס המקדים לקורס הנוכחי). הייתי די עצמאית בתרגול שלי. מידי פעם התענינתי בחומר שהמרצה הספיק, אבל תכלס זה לא ממש משנה כי הסטו' במילא לא באים להרצאות. השקעתיע מעל ומעבר, למדתי את החומר, הכנתי מערכי שעור מדוגמים. שלטתי בחומר, ואני חושבת שיותר מהכל - בגלל שגם אני נאלצתי ללמוד את החומר כמעט מאפס (למדתי אותו לבגרות מתישהו .. מזמן) אז יכולתי לבוא וללמד את הסטו' מגובה העיינים, ממקום של איך מי שלא יודע לומד ויודע בכל זאת. יכולתי לתת להם מתודולוגיות לפתרון שאלה ואיך הדרך הטובה ביותר להגיע לתשובה. איך עליהם לחשוב כשהם באים לנסות לפתור, מה נתון ומה חסר וכו וכו'. השקעתי מידי פעם בלחלק להם דפי סיכום על נושאים ספיציפיים. בשבוע שעבר, כשסיימתי את התרגול שלי, חילקתי להם דף נוסחאות שמסכם את כל הנוסחאות שעברנו עליהם בתרגול. סהכ יצאתי מרוצה. קיבלתי ניסיון של לעמוד מול כיתה וללמד משהו שאני לא ממש שולטת בו מההתחלה. הבנתי שאני מאוד אוהבת ללמד. נקודות חולשה - קשה לי להשתיק את הכיתה
<היו לי שתי כיתות, אחת של 80 חבר'ה, אחת של 20> אז כשיש רעש או זמזמום - או שאני ממשיכה ללמד ואלה שהרעש מפריע להם משתיקים את השאר, או שאני עומדת ומחכה לשקט. זה הזמן שלהם.. עוד נקודת חולשה - אני מדברת מהר מידי
אבל סהכ נראה לי שהסטו' היו מרוצים ממני.