חרא של שרות ב"אמקור-אמפא"!!!
ברשותי מקרר של חברת "אמקור-אמפא" שהתקלקל במשך תקופת האחריות. החברה לא תיקנה את המקרר (במשך שישה ימים בינתיים) בניגוד להתחייבותה בתעודת האחריות לתיקון מוצר תוך יומיים מקבלת הפנייה. לאחר שזכיתי לשרות מתחת לכל ביקורת וליחס מחפיר ומעליב מחברת "אמקור-אמפא" פניתי למועצה הישראלית לצרכנות ולמשרד המסחר (העתק המכתב מצורף להודעה) אם נתקלתם בבעיה דומה וברצונכם להצטרף למאבק שלי כתבו לי [email protected] אם ניסיתם (כמוני) להגיע לדבר עם הנהלת שרות לקוחות של חברת "אמקור-אמפא" ולא הצלחתם כתבו את תלונותיכם לגב` אנני קלי, מנהלת מחלקת "שימור לקוחות" של החברה. פקס` 09-8929488
ברשותי מקרר של חברת "אמקור-אמפא" שהתקלקל במשך תקופת האחריות. החברה לא תיקנה את המקרר (במשך שישה ימים בינתיים) בניגוד להתחייבותה בתעודת האחריות לתיקון מוצר תוך יומיים מקבלת הפנייה. לאחר שזכיתי לשרות מתחת לכל ביקורת וליחס מחפיר ומעליב מחברת "אמקור-אמפא" פניתי למועצה הישראלית לצרכנות ולמשרד המסחר (העתק המכתב מצורף להודעה) אם נתקלתם בבעיה דומה וברצונכם להצטרף למאבק שלי כתבו לי [email protected] אם ניסיתם (כמוני) להגיע לדבר עם הנהלת שרות לקוחות של חברת "אמקור-אמפא" ולא הצלחתם כתבו את תלונותיכם לגב` אנני קלי, מנהלת מחלקת "שימור לקוחות" של החברה. פקס` 09-8929488