חרם על ילדים

חרם על ילדים

הי מירה, תודה רבה על השיתוף. אכן להיות ילד ואמא לילד מוחרם זה לא פשוט בכלל. אני מעריצה את הגישה שלך - לחזק את הילד לדבר איתו אני חושבת שעשית את הדבר הכי נכון שיש לילד שלך. ואני בטוחה שהוא מעריך את זה מאוד.
 
חרם על ילדים


קראתי פוסט בפייסבוק על ילדה בת 9.5 כיתה ג שהילדים צוחקים ומחרימים אותה כי היא מלאה. קוראים לה שמנה. כל הלילה חשבתי איך לעזור לילדה הזו. אני ממש רוצה לעזור לה. יש לכם רעיונות? מה האימא צריכה לעשות? מה המחנכת צריכה לעשות?
 

Shirlymor

New member
זה מזעזע בעייני

ממש עצוב.
אני חושבת שמשרד החינוך חייב להכניס לתוכנית הלימודים שיעורים על דימוי הגוף.
כל אחת צריכה לאהוב את גופה כפי שהוא.
והוא היא לא אוהבת- אז לנסות לשנות. לילדים קשה לשנות לבדץ קשה בכלל לקבל החלטה. לכן ההורים צרכים להתערב ולהקפיד על תזונה נכונה תוך שילוב ספורט.

ילדים הם עם אכזר.
עם זה אין יותר מידי מה לעשות.....
 
לכנס במידי את ההורים והילדים!

המורה חייבת לנער את הילדים בכיתה. כמובן שלא בנוכחותה של הילדה המוחרמת.
לכנס את כולם, כולל ההורים שלהם ולפתוח מולם את הבעיה.
לשתף אותם במקרים שהתרחשו בארץ ובעולם - בהן ילדים שמו קץ לחייהם בגלל חרמות...
תראו מה קרה באח הגדול בגלל חרם שעשו על מבוגרים (הכוונה לחרם שעשו על קרלוס ושי חי ותני).
הם עוד היו מבוגרים וידעו להתמודד.
אבל ילדים קטנים עלולים לקחת את זה למקומות קשים....
 

Shirlymor

New member
את אמיתית שאת מכניסה את מה שקרה באח הגדול?

מה הקשר...ובכלל לא היה שם חרם.
 

mimbulus

New member
בתור ילדה סבלתי המון מהצקות וחרמות מילדים אחרים

יש מספר דברים שחשוב לעשות, לפי דעתי.
&nbsp
לעזור לה למצוא תחביב - אומנות, אומנות לחימה, מוזיקה, מה שלא יהיה, אם עדיין אין לה, שייתן לה ביטחון עצמי. לחזק אותה מחוץ לבית הספר ובבית. כן ללמד אותה איך להגן על עצמה במקרה שפוגעים בה פיזית, איך להגיב אם מעליבים אותה או צוחקים עליה.
&nbsp
חשוב מאד, לפי דעתי, לא לומר לה דברים כמו "אין מה לעשות, ילדים הם עם אכזר". תמיד יש מה לעשות. גם לא ללמד אותה להתעלם מהם, שמתישהו ישעמם להם והם יילכו להציק למישהו אחר. זה לא עובד.
&nbsp
אפילו אם הילדה תרזה, הילדים האחרים בכל זאת ימצאו משהו שבגללו יוכלו להציק לה ולהחרים אותה. אני גם הייתי ילדה שמנה ובעקבות זה שההורים שלי שלחו אותי לשחייה 3 פעמים בשבוע ומאד הקפידו והשגיחו על מה שאכלתי, רזיתי מאד, אבל זה בכלל לא תרם לביטחון העצמי שלי, אפילו כשהייתי רזה מאד תמיד המשכתי להאמין שאני שמנה, שלא לדבר על זה שאפילו אם הילדים הפסיקו להציק לי בגלל שהייתי שמנה, הם מצאו סיבות אחרות להצקות שלהם.
&nbsp
כן ללמד אותה שהבעיה לא בה אלא בילדים האחרים.
 
ביטחון עצמי לילדים

מסכימה עם מה שאמרת, צריך לתת לה ביטחון עצמי וכן - לבני המשפחה יש תפקיד ניכר בכך. ואם לילדה יהיה ביטחון עצמי היא תבין ותדע שההצקות הן לא בגלל בעייה שלה אלא בילדים האחרים.
 
למעלה