חרם על שילב !

חרם על שילב ! ../images/Emo67.gif

אנחנו מגיעים היום בבוקר לסניף שילב הגדול מול קניון איילון. השעה בערך 10:30. מאז שאני בהריון קניתי רק שם את בגדי ההריון שלי. אמנם קצת יקרים אבל שווים ויפים. בכל אופן, הייתי צריכה דחוף מאוד כמה דברים, ואחרי שלקחתי אותם, הסתבר שבקופה יש תור של חמישה קונים וקופאית מתלמדת שמתקשה מאוד להבין את העבודה. כל לקוח שעבר קופה לקח לה בערך כרבע שעה () . הגיעה אחראית משמרת, שהגיבה בצורה מאוד יהירה ואנטיפתית על התלונה שהפניתי אליה. כל המסר שלה היה, ככה זה, אין מה לעשות, לא נאה לך, אל תחכי. חצי שעה עמדתי בקופה, ברוב טפשותי. ברגעים כאלה אני מרגישה כמו עדר עיוור ואידיוט שמוכן שישתינו עליו וגם לשלם על זה. אחרי חצי שעה, תלונה למנהל החנות שהסביר שיש להם באג בקופות היום (מעניין את סבתא שלי) פרשתי משם בזעם. שילב הם רשת יקרה ומונופוליסטית בשוק הזה. זה לא חייב להיות ככה. הגיע הזמן שיפסיקו לחלוב אותנו ולתת בתמורה שירות גרוע. אם למישהי יש חוויות דומות אשמח לשמוע
 

חוה 1

New member
אני (כמעט) אף פעם לא קונה שם

הכל נורא יקר ולא ממש הכי משובח.
 

anat30g

New member
לעלות למעלה

אני הייתי מתלוננת במשרדים הראשיים של הרשת... לי דווקא היו חוויות נעימות בשילב - בסניף אחר אמנם - באשקלון - לא משנה כמה שיגעתי שם את המוכרות ואת מנהל הסניף - קניתי, החלפתי, חזרתי שוב החלפתי... הם תמיד היו אדיבים ונעימים. לשילב יש מדיניות לשירות הלקוחות - ואני לא חושבת שההתנהגות של אותה אחראית או אותו מנהל תואמת את המדיניות. לכן פניה אל המשרדים הראשיים של הרשת תבהיר לך האם להחרים את הרשת להבא או רק את אותו סניף ספציפי. שבת שלום - ענת
 
תפני למשרד הראשי..

אני דווקא יודעת מנסיון..שהם מאד מקפידים על שירות.. הם יקרנים אבל האיכות הוכיחה את עצמה!
 
למעלה