חשבון שלא נסגר עם נטויז'ן

  • פותח הנושא jzim
  • פורסם בתאריך

jzim

New member
חשבון שלא נסגר עם נטויז'ן

שלום, אני מקווה שאני לא שואל משהו שנשאל מיליון פעם, ניסיתי לחפש קצת בהיסטוריה של הפורום אבל לא נתקלתי במשהו..

המקרה הוא כזה: במרץ 2011 חיפשתי להחליף ספק אינטרנט עבור הוריי. בנטויז'ן הציעו לי שלושה חודשי ניסיון חינם, כאשר בתום שלושת חודשי הניסיון אם לא אנתק את המנוי אכנס לתוכנית גלישה (למשך שנה) בעלות גבוהה מעלות השוק באותה תקופה. הנציג הבהיר לי שאני אהיה חייב להתנתק או לבקש תנאים אחרים כי אחרת התוכנית הזאת לא משתלמת.
כשבוע לפני תום שלושת החודשים התקשרתי וביקשתי להתנתק מהשירות, להפתעתי הנציגה לא הקשתה עלי יותר מדי רק שאלה מדוע והשבתי שהייתה לי תקופת ניסיון ושאני כבר מנוי בחברה אחרת. הנציגה אמרה לי כי החשבון מנותק מאותו רגע.

לאחר חודשיים הורי החלו לקבל חשבוניות בעבור תוכנית גלישה. התקשרתי לחברה לברר את הסיפור ונאמר לי כי אני רשום אצלם כלקוח מהמניין ושהם כלל לא רואים בקשת התנתקות מהאינטרנט, אלא בקשה לשנות את תוכנית הגלישה
ביקשתי לשמוע את הקלטת השיחה וכמובן נעניתי שלא קיימת בקשה כזאת. אמרתי להורי לבקש מחברת האשראי לא לאשר את התשלומים לנטויז'ן באופן גורף.
לאחר מס' חודשים כמובן שנטויז'ן התעוררו והתקשרו לשאול מדוע איננו משלמים את החשבונות והסברתי להם שנית את מה שאירע. לאחר מס' חודשים נוספים התקשרה נציגה מהמחלקה המשפטית, לה הסברתי שוב את המקרה. הנציגה הבטיחה שתחזור אלי אך כמובן לא עשתה כן.
עד לפני כחודש לא שמעתי מנטויז'ן כלל ואז הגיעה לבית הורי בקשת תשלום ממשרד עו"ד.

כמובן שאיננו מוכנים לשלם חיובים של תוכנית גלישה למשך שנה שלמה כאשר לא השתמשנו כלל בשירות זה. השאלה שלי היא כזו - האם נטויז'ן יכולים לגרום לעיקול חשבון או משהו בסגנון זה? מה הworst case scenario מבחינתי?
מה האפשרויות שלי? אני חייב לציין כי שלחתי מייל נוסף לנטויז'ן לפני שבועיים אך לא קיבלתי תשובה כלל, וכמו כן הגשתי תלונה לאמון הציבור אך יש לי חשש שמכיוון שאין לי מסמכים ותיעוד מסודר הם לא יוכלו לטפל בבקשה שלי
 

Mesarim

Member
נסה כך ...

תכתוב הודעה בפורום צרכנות, יש שם נציג של נטויז'ן שמנסה לעזור
 
למעלה