תודה, מיר, על התגובה המהמירה.מסכימה
איתך בקשר לתסכולים שהילדים יכולים לחוות במקרה והדגם לא מצליח להם. אני עובדת בגן הילדים וראיתי שהילדים מאוד אוהבים לקפל.גם ניסיתי לתת להם לקפל לפי ההוראות המשורטטות.ראיתי שגם זה אפשרי, רק צריך לבחור בדגם הנכון, וכמוון לתת תווך מתאים. את כתבת, שהילדים אשר חשיבה מרחבית שלהם מפותחת יותר יבינו טוב יותר.הייתי רוצה קצת להכיר בחומר תאורטי בנושא הקשר בין אוריגמי לחשיבה המרחבית. אשמח אם תוכלי להזור לי בזה. תודה.