התקדמות לא רעה.
להיפך, יש צורך בתזכורת הזו כי מאבדים את הליברליות וכיבוד האחר.התקדמות לא רעה.
לאט לאט ובטוח מאבדים את היהדות.
התקדמות לא רעה.
כיבוד, אינו חד סטרי!להיפך, יש צורך בתזכורת הזו כי מאבדים את הליברליות וכיבוד האחר.
כ"א דואג לעצמו בדיוק כפי שעושה בביתו, אין כאן שום איבוד יהדות, כי זה סטטוס קוו אישי.התקדמות לא רעה.
לאט לאט ובטוח מאבדים את היהדות.
צודקת, שיתחילו לכבד את החילונים כפי שהם דורשים לכבד אותם.כיבוד, אינו חד סטרי!
התחלה לביטול הציונות לאחר ביטול הדת.כ"א דואג לעצמו בדיוק כפי שעושה בביתו, אין כאן שום איבוד יהדות, כי זה סטטוס קוו אישי.
צודקת, שיתחילו לכבד את החילונים כפי שהם דורשים לכבד אותם.
אין שום קשר לציונות. ראי דבריו של מייסד הציונות הרצל המצויים בחתימתי לגבי הסוגייה.התחלה לביטול הציונות לאחר ביטול הדת.
לדעתי זאת אשמתךהתקדמות לא רעה.
לאט לאט ובטוח מאבדים את היהדות.
משמח אותי שבגולשת החליטה להביע דעות.לדעתי זאת אשמתך. באת בטענות אל הגולשת שכל הפוסטים שלה הם תוקפניים כלפי כותבים אחרים וניסוחיהם (וצדקת כמובן בהיבט העובדתי-סטטיסטי), אז היא מרגישה צורך, בין השאר עקב פינת ההלכה שמופיעה כאן כבר שנים על גבי שנים בקביעות, לצאת בפרץ שרשורים נוגדי דת/יים.
'שמעי, צריך להודות על האמת, הגב' מילאה אחר בקשתך שלא להגיב רק בפוסטים תוקפניים. אין לנו אלא לברך אותה על כך ולהודות לה שהחליטה להיות גולשת אקטיבית יותר. לגבי התוכן, כידוע קבוצת מחפשי הפרובוקציות בעניין הזה בס"ה די קטנה. אמנם קולנית מאוד, כמובן בין השאר בתמיכה נרחבת של התקשורת האג'נדאית. אבל עדיין. רוב רובו של הציבור חי בשלום עם הגבלות החמץ בפסח גם בבתי החולים, לא יחפש לעשות פרובוקציות רק לשם הפרובוקציה, ומכבד את זולתו גם כשאמונתו והשקפתו שונה. על כגון דא נאמר, מעט מן האור מגרש הרבה מהחושך. כל עוד נקפיד, אוהבי היהדות ומכבדיה, לפזר את האור, החושך לא יוכל לו.
גם אותי (ללא טיפת ציניות)משמח אותי שבגולשת החליטה להביע דעות.
משמח אותי שהגולשת החליטה להביע דעות.לדעתי זאת אשמתך. באת בטענות אל הגולשת שכל הפוסטים שלה הם תוקפניים כלפי כותבים אחרים וניסוחיהם (וצדקת כמובן בהיבט העובדתי-סטטיסטי), אז היא מרגישה צורך, בין השאר עקב פינת ההלכה שמופיעה כאן כבר שנים על גבי שנים בקביעות, לצאת בפרץ שרשורים נוגדי דת/יים.
'שמעי, צריך להודות על האמת, הגב' מילאה אחר בקשתך שלא להגיב רק בפוסטים תוקפניים. אין לנו אלא לברך אותה על כך ולהודות לה שהחליטה להיות גולשת אקטיבית יותר. לגבי התוכן, כידוע קבוצת מחפשי הפרובוקציות בעניין הזה בס"ה די קטנה. אמנם קולנית מאוד, כמובן בין השאר בתמיכה נרחבת של התקשורת האג'נדאית. אבל עדיין. רוב רובו של הציבור חי בשלום עם הגבלות החמץ בפסח גם בבתי החולים, לא יחפש לעשות פרובוקציות רק לשם הפרובוקציה, ומכבד את זולתו גם כשאמונתו והשקפתו שונה. על כגון דא נאמר, מעט מן האור מגרש הרבה מהחושך. כל עוד נקפיד, אוהבי היהדות ומכבדיה, לפזר את האור, החושך לא יוכל לו.
לא חושבת ש"מאבדים את היהדות".התקדמות לא רעה.
לאט לאט ובטוח מאבדים את היהדות.
זה מעניין. מבלי לפגוע, ה"חיה ותן לחיות" נשמע מצוין. מילים גבוהות קמעה, אך ראויות. אבל הלכה למעשה, המודעה עושה כמובן את ההיפך הגמורלא חושבת ש"מאבדים את היהדות".
אין קשר בין לאבד יהדות לבין מה שכתוב בהודעה שצורפה.
זה חלק מהבסיס של חיה ותן לחיות, כך לפחות אני חושבת.
אכן החולה במיטה ליד מפגין כוחנות בטענה שיצרו לו בעיה במקום לסגור את הוילון שמקיף את מיטתו.זה מעניין. מבלי לפגוע, ה"חיה ותן לחיות" נשמע מצוין. מילים גבוהות קמעה, אך ראויות. אבל הלכה למעשה, המודעה עושה כמובן את ההיפך הגמור. אילו היינו דוגלים באמת ובתמים, מתוכנו פנימה ב"חיה ותן לחיות", היינו מסתדרים מצוין שבוע בלי פיתות טריות דווקא. זה לא היה מזיז לנו במאומה. אבל לשמור על זכותי בכל זאת לאכול פיתה, כאשר אני יודע שבכך אני גורם בעיה רצינית (מבחינתו) לחולה במיטה לידי? אין בזה שום "חיה ותן לחיות". זה 'תתעקש על מה שמותר לך ושצרכי אחרים יקפצו לך'.
בדיוק להיפך, הנה לחולה שומר המצוות יש הזדמנות לקבל את שכנו או לצווח בחירתו תלמד על אופיו.על כגון דא נאמר אם אתה רוצה לבחון אופיו של אדם, תן בידיו כוח. הנה יש לחולה שאינו שומר או למבקריו כוח אדיר ביד. איך יפעילו את הכוח הזה? זה ילמד הרבה על אופיַם.
הסיבה צוינה על-ידי Raya למעלה. הסברתי את דעתי בעניין.אכן החולה במיטה ליד מפגין כוחנות בטענה שיצרו לו בעיה במקום לסגור את הוילון שמקיף את מיטתו.
אין שום סיבה שבעולם שלבחירתו להימנע מחמץ בפסח (כחלק מבחירת אמונתו) תהיה עדיפות על בחירת השכן.
אחלה הזדמנות, אבל לא רלוונטית כל כך ל"חיה ותן לחיות" שדיברנו עליו. זאת מהטעמים שהסברתי כבר למעלה.בדיוק להיפך, הנה לחולה שומר המצוות יש הזדמנות לקבל את שכנו או לצווח בחירתו תלמד על אופיו.
ושוב כבודו מוכיח את רמתו (גם בהיעדר ההתייחסות לדברי עליהם התיימרת להגיב, כשאתה בס"ה חוזר על המניפסט שלך מבלי להתייחס כהוא זה לדברים שנכתבו בתגובה לכך, אמנם לגולשת אחרת לחלוטין).ושוב הבמה מושארת לגרפומן...
זה יותר קרוב לטליבאן מאשר ליהדות. אני שומר על מצוות הפסח אבל מוכן לשמור על זכויותיהם שלא מעוניינים בכך- מה גם שאין בכך שום עבירה אפילו לפי החוק המתוקן.התקדמות לא רעה.
לאט לאט ובטוח מאבדים את היהדות.
למה לא לאפשר לאנשים לאכול מה שהם רוצים?למה לא לעשות פרובוקציות אם אפשר??
אני רוצה לראות את הגיבורים הללו אוכלים בראמדן באום אל פאחם..
כי אתם עושים דווקא..למה לא לאפשר לאנשים לאכול מה שהם רוצים?
ההשוואה שלך אינה רלוונטית לכלום, מי שנמצא בבית חולים בד"כ לא בחר להיות שם. הוא רוצה לאכול מה שהוא רגיל ואוכל את מאכליו לא על מנת להתגרות באחרים.
לעומת זאת אכילה ברמדן באום אל פאחם אינה חלק מאורח החיים הרגיל ונועדה להתגרות ולהרגיז אחרים.
עצוב שאתה בכלל חושב ששני הדברים זהים.
דווקא ישנן מסעדות ערביות הנוהגות לפתוח את שעריהן לקהל הרחב, היהודי בעקרו , גם במהלך הרמדאן. כמובן שלא אעלה על דעתי לאכול חמץ בפסח דווקא בבית כנסת או בבית של שומר מסורת או דתי /חרדי. אבל לא לעניין אכוף חוקים דתיים בשטחים ציבוריים משותפים.למה לא לעשות פרובוקציות אם אפשר??
אני רוצה לראות את הגיבורים הללו אוכלים בראמדן באום אל פאחם..
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.