חשוב מאוד שתדעו
במדניות ההחזרות של החנות שלי , לקוחה שמקבלת את הפריט ולא מרוצה ממנו יכולה להחזירו במצב חדש תוך שבועיים מהרגע בו קיבלה אותו וכשאני אקבל אותו היא תזוכה על כל סכום הקניה. בעקבות מקרה שקרה לי אני שוקלת לשנות את זה. לפני כמה ימים קיבלתי קונבו מלקוחה שקיבלה חגורה שלי אמרה שהיא מאוד יפה אך מעט צרה ממה שהיא חשבה ( מיותר לציין שמידות החגורה המדויקות כתובות בתאור המוצר) ולכן היא רוצה להחזיר אותה, אמרתי לה כמובן שאין בעיה ומיהרתי לכתוב לתמיכה של אטסי כדי לבדוק לגבי ביטול מכירה, הם החזירו תשובה די מהר וכתבו שבמקרה כזה אי אפשר לבטל את המכירה. זה בעצם אומר שלה עדיין יש כח לתת לי פידבק שלילי ושאני מפסידה את כל תשלומי העמלות ( לאטסי ולפייפל) ממכירה זו. יש לכן רעיונות למדניות החזרה שתוצאי אותי בלי הפסדים, ואת הקונה בהרגשה שהיא יכולה לקנות אוןליין ולהשאר רגועה? תודה מראש אדוה
במדניות ההחזרות של החנות שלי , לקוחה שמקבלת את הפריט ולא מרוצה ממנו יכולה להחזירו במצב חדש תוך שבועיים מהרגע בו קיבלה אותו וכשאני אקבל אותו היא תזוכה על כל סכום הקניה. בעקבות מקרה שקרה לי אני שוקלת לשנות את זה. לפני כמה ימים קיבלתי קונבו מלקוחה שקיבלה חגורה שלי אמרה שהיא מאוד יפה אך מעט צרה ממה שהיא חשבה ( מיותר לציין שמידות החגורה המדויקות כתובות בתאור המוצר) ולכן היא רוצה להחזיר אותה, אמרתי לה כמובן שאין בעיה ומיהרתי לכתוב לתמיכה של אטסי כדי לבדוק לגבי ביטול מכירה, הם החזירו תשובה די מהר וכתבו שבמקרה כזה אי אפשר לבטל את המכירה. זה בעצם אומר שלה עדיין יש כח לתת לי פידבק שלילי ושאני מפסידה את כל תשלומי העמלות ( לאטסי ולפייפל) ממכירה זו. יש לכן רעיונות למדניות החזרה שתוצאי אותי בלי הפסדים, ואת הקונה בהרגשה שהיא יכולה לקנות אוןליין ולהשאר רגועה? תודה מראש אדוה