חשוב מאוד שתדעו

duende74

New member
חשוב מאוד שתדעו

במדניות ההחזרות של החנות שלי , לקוחה שמקבלת את הפריט ולא מרוצה ממנו יכולה להחזירו במצב חדש תוך שבועיים מהרגע בו קיבלה אותו וכשאני אקבל אותו היא תזוכה על כל סכום הקניה. בעקבות מקרה שקרה לי אני שוקלת לשנות את זה. לפני כמה ימים קיבלתי קונבו מלקוחה שקיבלה חגורה שלי אמרה שהיא מאוד יפה אך מעט צרה ממה שהיא חשבה ( מיותר לציין שמידות החגורה המדויקות כתובות בתאור המוצר) ולכן היא רוצה להחזיר אותה, אמרתי לה כמובן שאין בעיה ומיהרתי לכתוב לתמיכה של אטסי כדי לבדוק לגבי ביטול מכירה, הם החזירו תשובה די מהר וכתבו שבמקרה כזה אי אפשר לבטל את המכירה. זה בעצם אומר שלה עדיין יש כח לתת לי פידבק שלילי ושאני מפסידה את כל תשלומי העמלות ( לאטסי ולפייפל) ממכירה זו. יש לכן רעיונות למדניות החזרה שתוצאי אותי בלי הפסדים, ואת הקונה בהרגשה שהיא יכולה לקנות אוןליין ולהשאר רגועה? תודה מראש אדוה
 

לב ו זהב

New member
כן, להחזיר אבל מינוס 20% מערך הפריט

זו עצה שקיבלתי מחברה אמריקאית ולמרות שלא יישמתי, זה מסנן לדעתי מראש את הבקשות והפניות וכמובן את כאב הראש. ואגב, המשלוח על הלקוח.
 
לפני שבועיים קרה לי אותו הדבר -

כתבתי להם שהלקוחה התחרטה ,החזרתי לה את הכסף והיא שולחת לי את המוצר בחזרה, הם אישרו לי ,וביטלו את המכירה בלי שום בעיה. תכתבי להם שוב ,אני לא מבינה למה הם כתבו לך את זה ?
 
אצלי אין החזרים מלבד מצב

שבו עשיתי טעות. יד קשה בהשראתה של מוכרת אירית מצליחה...
 

glassarah

New member
כשעושים refund דרך פייפאל

מקבלים החזר על העמלות בכל מקרה, כל עוד זה מתבצע תוך זמן מסויים (45 יום, נדמה לי?) ולגבי העמלה של אטסי - אישית, כיוון שמדובר במשהו שלא קורה לעיתים קרובות, הייתי מעדיפה לספוג את זה מאשר לסבך את המדיניות של החנות ואולי להרתיע קונים פוטנציאליים. במקרה שקונה רוצה להחזיר משהו, אני נותנת החזר מלא מינוס מחיר המשלוח (אני יכולה לחשוב על אולי פעם או פעמיים שזה קרה בחמש שנים האחרונות).
 
גם פייפאל שינו מדיניות

כתבתי על זה לא מזמן. הם כבר לא מחזירים את מלוא הסכום במקרה של החזר ללקוח, הם אכן משאירים אצלם אחוז מסויים. חשבתי שזה נמוך יותר ממה שכתבת אבל טרם יצא לי לבדוק בעצמי.
 

glassarah

New member
בדקתי אצלי בכמה החזרים חלקיים ממבצע שעשיתי

ונראה שזה תלוי בסכום ההחזר. מסתבר ששכחתי את כל מה שלמדתי בשיעורי מתמטיקה ואני לא יודעת איך מחשבים את זה באחוזים, אז לדוגמה - על החזר של $8.10 לקחו $0.32 על החזר של $3.60 לקחו $0.14 ועל החזר של $9.90 לקחו $0.39 מדובר בהחזרים של 10% מערך הקניה, ואת שאר העמלות שלהם הם כן החזירו. מישהו פה טוב במתמטיקה?
 
אני רואה שתי אפשרויות

אני עדיין חושבת שמדיניות החזרה היא חשובה כדי להקטין את החששות וההתנגדות של אנשים לקניה דרך האינטרנט. אז לא הייתי מונעת אפשרות כזו או גובה אחוזים במקרים של ביטול. שתי האפשרויות שאני רואה האחת , כמו שכתבו פה - לספוג את זה. זה הרי נדיר יחסית אז לא כזה נורא. דרך שניה היא להיכנס לראש של אטסי ולדאוג שבקשת הביטול תתאים למדיניות שלהם. בפעם הבאה שזה קורה אל תפרטי פרטי פרטים (שהיא קיבלה, לא אהבה ורוצה להחזיר). תכתבי שהלקוחה שינתה דעתה לגבי ההזמנה וביקשה לבטל. אני מאמינה שאז הם כן יחזירו והדילמה שלך תתבטל.
 

duende74

New member
תודה על כל התגובות והדעות

זה באמת לא קורה הרבה ( פעם ראשונה שלי) אבל זה בכל זאת מעצבן, שיהיה סופ"ש מהנה ומוצלח לכולם אדוה
 

no wonder1

New member
מסכימה עם דבורה!

כמו שאמרתן זה באמת לא קורה הרבה. לפעמים גם אטסי מחזירים את הכסף, כנראה זה תלוי במקרה או באדמין. היתה לי לקוחה שהתעצבנה שבשום מקום אני לא אומרת שצריך לחתום על הפריט ועכשיו היא צריכה ללכת לדואר. אמרתי לה שכתוב ואני גם שולחת קונבו שאני שולחת בדואר רשום. היא טוענת שהיא לא יכלה ללכת לדואר. סיכמנו שהחבילה תחזור אני אחזיר לה את הכסף. שהחבילה חזרה (עברו מעל חודשיים) ישר החזרתי לה את הכסף וביקשתי מאטסי ביטול מכירה (היא קנתה פריט מבצע, הכי זול שלי כך שהפידבק היה חשוב לי יותר מהחזר הכסף), הם ביטלו את המכירה.
 
למעלה