חשיבה סטטית וחשיבה בלתי הפיכה
בשלב הפרה-אופרציונלי של פיאז'ה: מישהו יכול לפרט מה כל אחד אומר בבקשה? ובניסוי שימור- ילד שמסביר שבכוסות יש את אותה כמות הנוזל בגלל שהוא יכול להחזיר את הנוזל מכוס אחת לשנייה (ולא בגלל שכוס אחת גבוהה וצרה והשנייה רחבה ונמוכה) - זו דוגמא לחשיבה בלתי הפיכה? זה מה שכתוב אצלי, אבל דווקא זה נראה לי בדיוק חשיבה הפיכה...
בשלב הפרה-אופרציונלי של פיאז'ה: מישהו יכול לפרט מה כל אחד אומר בבקשה? ובניסוי שימור- ילד שמסביר שבכוסות יש את אותה כמות הנוזל בגלל שהוא יכול להחזיר את הנוזל מכוס אחת לשנייה (ולא בגלל שכוס אחת גבוהה וצרה והשנייה רחבה ונמוכה) - זו דוגמא לחשיבה בלתי הפיכה? זה מה שכתוב אצלי, אבל דווקא זה נראה לי בדיוק חשיבה הפיכה...