תוכן-מקודם
Member
קרדיט תמונה FREEPIK
כבעלי עסקים אתם בוודאי יודעים היטב, שכל החלטה עסקית צריכה להתבסס על מחקר מעמיק. בחירה מושכלת בחברת קידום אתרים מתאימה אינה יוצאת דופן מכלל זה, ולכן לפני שתבחרו עם איזה חברת אתרים אתם מתחילים לעבוד לטווח קצר או ארוך, חשוב להבין אילו שירותים החברות השונות מציעות וכיצד הם עשויים להועיל לאתר הספציפי שלכם. בנוסף, חשוב לקרוא ביקורות ולהשוות מחירים. רק אם תפנו את הזמן להכין שיעורי בית תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר עבור העסק שלכם.
אין ספק שבחירת חברת קידום אתרים יכולה להיות קשה. עם כל כך הרבה אפשרויות שיש היום בשוק הדיגטאלי, קשה לדעת איזו מהן מתאימה לעסק שלך. לכן זה כל כך חשוב לעשות את המחקר שלך לפני קבלת החלטה.
לצערנו, יש הרבה חברות שמתיימרות להיות מומחיות בתחום, אבל לא כולן עומדות מאחורי ההבטחות שלהן. על ידי הכנת שיעורי בית וחקירה יסודית מקדימה בכל הנושא של קידום אתרים, תוכלו כבר להבין לבד באיזו חברת קידום אתרים לבחור עבור העסק שלכם. להלן 7 נושאים בסיסיים על חשיבות המחקר בבחירת חברת קידום אתרים:
1. מהו קידום אתרים ולמה הוא חשוב?
SEO הוא קיצור של המילים (בתרגום חופשי) אופטימיזציה למנועי חיפוש. זוהי אסטרטגיית שיווק ארוכת טווח המשמשת על מנת לשפר את הנראות של האתר ואת תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל ובמנועי חיפוש גלובליים אחרים.קידום אתרים טוב מקל על איתור וניווט של אתר עבור סורקי מנועי חיפוש. מכיוון שקידום אתרים עוסק כולו בשיפור הנראות בחיפוש, הוא הפך לאחד הכלים העיקריים בשיווק מקוון. למעשה, לחברות רבות יש כיום מחלקות שלמות המוקדשות לקידום אתרים.
2. מהם הסוגים השונים של שירותי קידום אתרים?
ישנם שני סוגים עיקריים של קידום אתרים: קידום אתרים בעמוד וקידום אתרים מחוץ לדף. קידום אתרים בעמוד עוסק באופטימיזציה של התוכן והמבנה של אתר אינטרנט כדי להפוך אותו לגלוי יותר למנועי החיפוש. קידום אתרים מחוץ לדף, לעומת זאת, מתמקד בבניית קישורים נכנסים ושיפור הסמכות של אתר.ביחד עם זאת יש שני סוגים של קידום אתרים - הראון הוא קידום אותרים אורגני, על ידי חיזוק האיכות של האתר, על ידי עבודה פנימית באתר עצמו וקישורים חיצוניים - הצד השווה שבהם הוא שבסופו של דבר האתר נעשה בעל תוכן אמיתי, ולטווח ארוך הוא עומד בקדמת הגוגל ליסט. האופן השני של SEO הוא שיווק ממומן, כלומר תשלום לגוגל או לפלטפורמות השונות על מנת שיזהו את הלקוחות הפוטנצילאים שלך (יטרגטו, ידוגו) אותם ויביאו אותם אליך. שיווק זה הוא לטווח קצר יותר, ומתאים יותר לקמפיינים ספציפיים שרוצים להרים לאוויר לזמן מסוים.
שני סוגי SEO אלו חשובים לעסקים שרוצים לשפר את הנוכחות שלהם באינטרנט. עם זאת, חשוב לציין שקידום אתרים אינו פתרון מהיר – נדרש זמן, מאמץ וסבלנות כדי לראות תוצאות. אבל כשעושים את זה נכון, זה יכול להיות כלי רב ערך להנעת תנועה ויצירת לידים.
3. איך אני יודע אם חברה מוכרת ואמינה?
בכל פעם שאתה חושב לעבוד עם חברה חדשה, חשוב לעשות את המחקר שלך כדי לוודא שהם בעלי מוניטין ואמינים. הנה כמה דברים שאתה יכול לחפש:אתה יכול לבודק דרך האינטרנט מומלצים או קישורים מאתרים שונים ונוספים שמהימנים עליך.
בדוק אם לחברה יש ביקורות מקוונות מלקוחות קודמים. הקפד לקרוא את הביקורות החיוביות והשליליות כדי לקבל מושג מעוגל היטב על מה שחוו אחרים.
בדוק אם אתה יכול למצוא סיקור עיתונאי כלשהו של החברה. חיפוש מהיר בגוגל אמור להעלות את כל המאמרים שנכתבו עליהם. זה יכול לתת לך קצת תובנות לגבי איך הם נתפסים על ידי הציבור.
לערוך קצת מחקר על חברה לפני העבודה איתה יכול לחסוך לך הרבה כאבי ראש בהמשך הדרך. אם תפנו את הזמן לבדוק חברה מראש, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם עובדים עם מישהו שאפשר לסמוך עליו.
4. אילו שאלות עלי לשאול ספק קידום אתרים פוטנציאלי?
שאילת השאלות הנכונות היא חיונית כאשר שוקלים ספק SEO. הנה כמה שאלות מרכזיות שכדאי לשאול:1. באילו אסטרטגיות SEO אתה מתמחה? ודא שיש להם ניסיון עם סוג ה-SEO שאתה צריך.
2. האם יש לך ניסיון בעבודה עם עסקים בענף שלי? חשוב לבחור ספק SEO שמבין את התעשייה שלך ויכול להתאים את האסטרטגיות שלו בהתאם.
3. איזה סוג של תוצאות הצלחת להשיג עבור לקוחות אחרים? בקש דוגמאות ספציפיות לקמפיינים מוצלחים שהם ניהלו.
4. איך אתה מתעדכן בשינויים האחרונים בקידום אתרים? הנוף של קידום אתרים משתנה כל הזמן, לכן חשוב לבחור ספק שתמיד מעודכן בטרנדים ובשינויים האחרונים.
5. מהו מבנה התמחור שלך? הקפד לקבל הערכה כמה יעלו השירותים שלהם לפני שאתה מתחייב.
יש לך מוצר נהדר לא חבל שמעטים מדי האנשים שמכירים אותו?
אולי יש לך מוצר או שירות נהדר, אבל אם אף אחד לא יודע על זה, העסק שלך לא יצליח. לכן כל כך חשוב להשקיע בקידום האתר שלך. וכשזה מגיע לקידום אתרים, SEO היא אחת האסטרטגיות היעילות ביותר. דניאל מסטר, מקדם אתרים מומחה שיכול לעזור לכם להשיג את הנראות ברשת שאתם מחפשים וצריכים.חברת מסה מדיה שברשותו כבר הרימה בעלי עסקים שונים, ואפשרה להם להגיע ללקוחות הפוטנציליים שלהם בהצלחה בפריצת דרך משמעותית. חברת SEO טובה גם תעזור לך לבנות קישורים נכנסים, ליצור תוכן משכנע ולעשות מחקר מילות מפתח. במילים אחרות, הם יעזרו לך להפוך את האתר שלך לגלוי וידידותי ככל האפשר. והכי חשוב, הם יעזרו לעזור לך להשיג את היעדים העסקיים שלך.