חשש מבדיקת דם והאם יתכן חוסרים הקשורים לבעיות עור?

ronenrii

New member
חשש מבדיקת דם והאם יתכן חוסרים הקשורים לבעיות עור?

שלום רב
הנני גבר כבן 49 מאזור המרכז.אבי ז"ל נפטר מסיבוכי סכרת.אני מאז 2011 לא עשיתי בדיקות דם חשש מאי הנוחות וכאב.בשנה האחרונה בחצי שנה עברתי מס ארועי בריאות לא נעימים בהם[צוואר תפוס,טחורים,פטריה בכף הרגל,ולאחרונה סוג של אלרגית עור ממגע שגרמה לסוג של יובש בעור קל עם רגישויות בחוץ].רופא העור המליץ לי מעבר לבדיקת סכרת על בדיקת דם כימיה מלאה למה הכוונה? אמר שלפעמים שיבוש בבלוטת התריס או בעיות אחרות יכולות לגרום ליובש בעור האם יתכן ויש קשר? כמו כן האם בדיקת דם מלאה כוללתגם בדיקת סכרת? איך מומלץ לעבור את בדיקת הדם שלא יכאב לי כ אני מוכן ללכת לרופא שינים ולא לבדיקת דם.אחרי תוצאות בדיקת דם אני רוצה ללכת לנטרופטית לשינוי תזונה,האם לתזונה כזאת או אחרת,או הוספת תוספי מזון,יכולים לסייע בשיפור,הקלה משמעותית על תחושת יובש,גרד בעור במיוחד לאחר דלקת אלרגית?
בברכה רוני לב
 

אבי519

New member
פחד מבדיקת דם זאת בעיה פסיכולוגית לא תזונתית .

בכל מקרה כימיה מלאה זאת בדיקה שבה בודקים את החומרים הכימיים שיש בדם .
מבחינת הפחד שלך זה אותה דקירה.
את כל הבדיקות עושים באותה מנת דם שלוקחים ממך בדקירה אחת שלדעתי לא כואבת בכלל.
נטורופטית לא תוכל לעזור לך בלי המידע שמוצאים בבדיקת הדם שלך, את הבדיקה צריך לעשות כדי לדעת מה הבעיה שלך ורק אז אתה יכול ללכת לנטורופטית או לרופא אמיתי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מכירה חולה סוכרת עם חרדה ממחטים (אירוני...) אבל הוא עושה

כשאין ברירה ולפני כן לוקח תרופות הרגעה. זה פסיכולוגי לגמרי מאחר שהדקירה עצמה לא ממש כואבת. ברור שזה לא נעים, עוד לא פגשתי אדם ש"נהנה" מבדיקות דם, אבל זו אי-נעימות קטנה מאוד בהשוואה לבדיקות רבות אחרות, שלא לדבר על פציעות, מחלות וכו'. כל כאב בטן (לא חייב להיות קלקול קיבה, אפילו סתם גזים או עצירות) גרוע יותר. למען האמת אפילו מכה באצבע הקטנה ברגל מהפינה של השולחן כואבת פי כמה...
&nbsp
בקיצור, אם אתה מפחד מכאב של בדיקת דם זו בעיה פסיכולוגית שכדאי לטפל בה בנפרד, אבל אם אתה מסוגל ללכת ולהתמודד עם זה, פשוט עשה זאת וחסל (ותטפל בפסיכולוגיה אח"כ). בדיקות דם הן דבר חשוב מאוד, ואם יש בעיות בגוף הן עלולות להזיק ולהכאיב לך פי כמה וכמה.
 
למעלה