חשש- רישומי הקשיים בצבא יפריעו לקריירת טיס

hochdorf1

New member
חשש- רישומי הקשיים בצבא יפריעו לקריירת טיס

אני בחור בן 28 שרוצה לגשת ממש ממש בקרוב למיאמי ולהתחיל קריירת טיס.
החשש שלי הוא שעוד כמה שנים, כשאצבור שעות טיסה והרשיונות המתאימים ואפנה למעסיקים שונים בחברות נתיבי אוויר, אלו ירצו לקבל מידע על שירותי בצבא.

במהלך השירות שירתתי בגדוד קרבי כתומך לחימה. במהלך השירות החלו קשיים בפן האישי חברתי וניסיתי לצאת מהגדוד. כדי לצאת, הקצנתי מצבי וסיפרתי לקב"נית, אותה פגשתי פעמים מספר, שקיימות מחשבות אובדניות ופירטתי לה אילו.
רבים בצבא נאלצים להקצין או להמציא סיפורים כדי לצאת ממסגרות שקשות להם.

האם זה יכול להפריע לי להתקבל לחברות תעופה כטייס?
לאחר הצבא הייתי מטופל ע"י פסיכולוג ולעיתים ע"י פסיכיאטרים לתקופות קצרות עד שהופסק טיפול תרופתי לגמרי ביוני השנה.
לא היו נסיונות התאבדות. מחשבות אובדניות בחיי הייו נדירות ביותר.
 

mike300L

New member
אם תלמד בחו״ל ותעבוד בחברת תעופה זרה, לא ידעו על עברך

הצבאי בארץ. אף מקום עבודה בארה״ב מלבד פדרלי לא יבקש ממך ניירת מצה״ל.
בדיעבד גם מחשבות אובדניות נדירות הן סיכון מסוים, לא הייתי רוצה שילדיי יטוסו איתך במטוס, גם הינך רק טייס המשנה, דייל או אפילו נוסע שיושב קרוב לדלת!
 

Oron E

New member
יתכן שדברים השתנו

מאז שהוצאתי רשיון טיסה (יותר מ 20 שנה).
למיטב זיכרוני\ ידעתי בארה"ב משלמים מתחילת השיעור ועד סיום השעור.
בארץ משלמים רק על זמן ה HOBBS , כך ששעור שנמשך כשעה וחצי \שעתיים התשלום הוא עבור 40 דקות לערך.
בארה"ב מותר למדריך לשבת מאחור כאשר שני חניכים מקדימה ושניהם אחרי סולו. כמובן ששניהם משלמים.
 

ZeevRozenek1

New member
אתה קצת (הרבה) קוּקוּ

וזה כדי לא לכתוב משיגנע. טייס בחברת תעופה צריך קור רוח ויכולת לעמוד בקשיים , מז"א, תלונות נוסעים, קברניט שמזיין את השכל, תקלות ומה לא עוד .
אחד שיורה לעצמו ברגל כדי לקבל גימלים, מתאים בקושי להטיס טיסנים.

היה טייס אחד של חברת תעופה גרמנית, שאף אחד לא איבחן אצלו מוח דפוק וברגע של משבר הטיס את המטוס ישר לתוך ההרים בין צרפת וספרד .
 

hochdorf1

New member
איפה

כתבתי שיריתי לעצמי ברגל?
איך אתה מסיק שאין לי קור רוח?
ואיך הנך מסיק שאני מתאים רק להטסת טיסנים? האם אתה פסיכיאטר תעופתי?
&nbsp
יש הבדל עצום בין מישהו שחשב פעמים ספורות בחייו על התאבדות, לבין ביצוע. ובין ביצוע שיכלול לקחת את כל נוסעי המטוס והצוות עימו.
 

טל ר

New member
בדיקה רפואית של ה-FAA

חלקים נרחבים מהבדיקה מבוססים על דיווח עצמי של ההיסטוריה הרפואית. לעניינך, נשמע שהשאלות הרלוונטיות הן אלו השואלות על "Mental disorder of any sort", על "Military medical discharge" (לא פרטת איך הסתיים השרות הצבאי), ופרוט על כל ה-Health Professional שראית בשלוש השנים האחרונות.

אישית, אני נרתע מאוד משקר בטפסים מסוג זה. ודאי, אם תתעלם מכל ההיסטוריה הרפואית שלך, הם לא יעלו על זה - עד שאולי יום אחד מישהו כן יעלה, אם חו"ח תהיה תאונה או משהו מסוג זה. מה אז? מין הסתם כל ביטוח שהוא יתנער ממך כליל ותמצא את עצמך ללא קריירה ואולי בבור פיננסי לכיסוי הנזק שהביטוח יתבע חזרה ממך.

בהצלחה לך, וזה במנותק ממה שמייק כתב בסיפא של דבריו - סיפא שאני די מתחבר אליה.
 

hochdorf1

New member
קבעתי

עם רופא תעופתי שיבודקני ויחליט אם אני צריך לראות גם פסיכיאטר תעופתי.
ממה שהבנתי משיחה טלפונית עימו, הכל בסדר- מה שהיה בצבא היה לפני 10 שנים, בגילאי 18-19 פלוס מינוס, שאז רבים עושים שטויות. ומה שמשנה זה המצב כרגע.
 
לכל העונים - אתם לא שמים לב שמדובר ב
?

 

איילBNO

New member
טרול או לא, השאלה מעניינת וראויה למחשבה

האם אדם, אשר בעברו הפרעה נפשית (אמיתית או לא, זה לא העניין כי ברגע שהנ"ל טופל על ידי גורם רשמי ופרטיו רשומים היחס אליו הינו כבעל הפרעה) מסוגל לקבל תעודה רפואית כטייס באם נבדק על ידי גורם מוסמך ? מהן ההגבלות אשר אדם כזה אמור לקבל על עצמו ?

למען הסר ספק, אני שותף מלא לדעתו של מייק, יש מספיק "מלכודות" שיכולות להפיל אותך, ואתה לא צריך עוד אחת. אחד מר אנדראס לוביץ הספיק לענף התעופה !!
 
למעלה