חתולה חולת כליות

נוסעת27

New member
חתולה חולת כליות

היי לכולם
אימצנו לפני כחצי שנה חתולה חולת כליות מהרחוב. גילה לא ברור אבל כבר לא צעירה. היא הייתה במצב רע, עם חניכיים מודלקות ונפוחות, רזה מאוד ואפאטית.
אחרי טיפולי האנטיביוטיקה התחלתי לתת לה אוכל רפואי ועירויי נוזלים כל יום. בבדיקה הראשונה שעשינו לה עלה שהקריאטנין בדם עמד על 3.56 והוטרינרית אמרה שזה מצב מתקדם אך לא אקוטי.
לאט לאט היא התחילה לעלות במשקל ולשגשג. בהתחלה הייתה שותה המון, משתינה המון ובקושי עושה קקי. הוטרינרית הסבירה שזה בגלל שהגוף מיובש יש לה עצירויות. אחרי חצי שנה היא חתולה אחרת לגמרי- עלתה במשקל, משחקת ופעילה יחסית, עם תיאבון ושמחת חיים. כבר אין לה בעיה של עצירות וכמות השתן התמתנה. בדיקת הדם השנייה הראתה ירידה בקריאטנין ל 3.20 וזה היה אחרי שלושה חודשים בלבד. הוטרינרית אמרה שאפשר לדלל את העירויים. בהתחלה הייתי עושה לה כל יום, אחרי חודשיים ירדנו לפעם ביומיים, כעת אני עושה לה פעם בשלושה ימים. לאחרונה היא מתנגדת וסובלת בעירויים ושמעתי שמועות שלא בהכרח חייבים לעשות ואפשר להישען רק על האוכל הרפואי. הוטרינרית אמרה שיש טענות כאלו אך היא אישית לא מסכימה איתן שצריך להפסיק לגמרי. הייתי שמחה לשמוע עוד חוות דעת בנושא בעיקר לאור השיפור הקליני המשמעותי
 
למעלה