חתימת מעטפה

TommEden

New member
חתימת מעטפה

לצורך הגנה זמנית ביותר על רעיון, אני יודע שאפשר לכתוב את הרעיון, לשלוח אותו לעצמך בדואר (כך יש תיעוד רשמי לתאריך). עכשיו יש לי 2 שאלות : 1. כיצד עלי לחתום/לסגור את המעטפה כך שיהיה קביל בבית משפט בבוא העת שהמעטפה אוטנטית ולא נפתחה מעולם אלא בפני בית המשפט ? 2. מה דעתכם באופן כללי על השיטה, כמובן מתוך הנחה ששמירת הרעיון בצורה זו היא זמנית ביותר ונועדה רק לתקופת ביניים שבין הצגת הרעיון בפני משקיעים פוטנציאלים, לרישום מסודר וקבלת זכויות יוצרים. * אני מכיר את הרעיון של רישום זמני בארה"ב... אז אל תפנו אותי אליו.
 

Ekrembo

New member
לא מזמן שמעתי על כמה שיטות:

אפשר כמובן לצייר על הלשון ועל המעטפה. אפשר לשים בתוך המעטפה כ30 "חירורים"(העיגולים הקטנים שנשארים לאחר חירור דף למטרת תיוקו) וכשפותחים, 100 אחוז שלפחות אחד יאבד, ואז כשאתה רוצה לפתוח שוב, בבית המשפט, תוכל לספור את ה"חירורים".
 
חותמת שעווה .

מחממים שעווה כשהיא מטפטפת מהדקים אותה ללשון של המעטפה עם חותמת יחודית שלך .
 

SpiceMan

New member
חתימה דיגיטלית ע"י גורם מאשר

ע"י חתימה דיגיטלית אתה יכול להוכיח כי אתה "חתמת" על היצירה בתאריך מסוים - מי שמאשר את דבריך הוא "הגורם המאשר"- חברה שעומדת בתנאים שהמדינה הציבה. הערה: הגורם המאשר יכול לנפק חתימה גם ללא קבלת היצירה באופן גלוי ולכן גם הוא לא יכול "לגנוב" לך את הרעיון. גורם מאשר ישראלי: http://www.comsign.co.il/AboutUs/News/Articles/ca.asp
 

Mshapira

New member
../images/Emo8.gif יש לי דרך יחודית

אולם היות ולא הוצאתי עליה פטנט איני יכול לגלות לך אותה
טוב עכשיו ברצינות: את הרעיון אתה כותב על חימר וזהו! כשהחימר מתקשה אין ביכולתך לכתוב עליו באותה צורה כשהוא רך. ולכן לא יתכן שהוא נכתב מאוחר יותר. עכשיו איך יודעים מתי הוא נכתב? בשביל זה יש את פחמן 14 שבעזרתו מתערכים גיל של עצמים השאלה היא האם הרעיון כל-כך טוב ששווה את כל המאמץ הזה?
 

Ekrembo

New member
ע"י פחמן 14 לא מגלים ימים ../images/Emo6.gif..

אפילו לא מאות שנים
 
למעלה