טאיזו - כן ולא

טאיזו - כן ולא

תקציר מנהלים: היה מאוד טעים. לא נשוב עוד.

אז יום שישי היתה הזדמנות נהדרת לבילוי זוגי נדיר, ועל כן, באיחור של שנה, פקדנו את מסעדת טאיזו. כבר בכניסה למסעדה חל בלבול קטן ומעצבן, כשהושיבו זוג שהגיע אחרינו (למרות שהזמנו מקום), והמארחת מלמלה תירוץ כסת"חי כלשהו. בסדר, טעית, קורה. אז תגידי סליחה ונמשיך הלאה, לא צריך להתפתל בשלל סיפורים.

המלצר היה חביב, קצת יותר מדי לטעמי. הוא ישר דקלם את "האני מאמין של המסעדה" הכה פופולארי במחוזותינו - "אין מנות גדולות ומנות קטנות", והמליץ לקחת 2-3 מנות לכל אחד. בפועל, אפילו ארבע מנות היו יותר מדי בשבילנו. אני תוהה אם מדובר בשיטת מצליח או שהקיבות שלנו קטנות במיוחד. כך או כך, התפריט מחולק לחמישה יסודות: מים, אוויר, אש, אדמה ושקרכלשהו. מהקל אל הכבד.

עוד נקודה רעה למלצר: הוא פירט על הספיישלים ללא ציון מחיר. וכששאלתי לגבי עלויות, הוא התחיל לגמגם ולהצטדק שזה עולה כך וכך והם תמיד מפרטים מחירים ומה פתאום. בסדר.

אז מה הזמנו?
שני קוקטיילים - אחד עם ליצ'י והשני עם וואסאבי ודברים. שניהם היו טעימים מאוד.
לחמניות מאודות עם צ'אטני ויוגורט (זו "מנת הלחם" שלהם) - לחמניות אווריריות, צ'אטני שצויין כביזארי על ידי בן הזוג עקב נוכחות שמן זית (אבל עדיין טעים).
טרטר טונה אדומה - אני לא מחובבי טרטרי הדגים, אך הרוטב הנלווה לטונה היה מוצלח, והאמת שנהניתי ללגום בעיקר אותו (סליחה על הסטייה).
קלמרי טנדורי - המנה המצטיינת של הארוחה, לדעת שנינו! הגיע עם יוגורט, חתיכות בטטה ותפוח אדמה נימוחות (סליחה) ונתחי קלמארי מעולים. הוריי!
באטר צ'יקן - אחלה מנה גם כן. הצחיק אותנו שכתוב בתפריט "חמאה מזוקקת" במקום "גי". נוכחות נעימה של עגבניות ברוטב, שהשתלב מצויין עם האורז הלבן.
שוק ברווז - מנה טובה גם כן, ברוטב עם ג'ינגר וחריפות מענגת (קיבלנו גם תוספת חריף בצד. אנחנו אוהבים חריף).

בשלב זה היינו מפוצצים לחלוטין, ובקושי התגברנו על הברווז האומלל. כשהגיע שלב הקינוחים, הקינוח היחיד שהיה שווה דחיסת עוד אוכל נגמר, וכל שאר הקינוחים לא קרצו לנו. גם המלצר החביב-מדי התחלף, וקיבלנו מלצר לא-כל-כך-חביב-מדי, שנורא התעקש שנזמין קינוחים. כשהסברתי לו שאני לא אוהבת פרפה, הוא החל לתחקר אותי: "למה?". "כי אני לא אוהבת קינוחים חצי קפואים, זה כואב לי בשיניים". "גם גלידה את לא אוהבת?". כאילו, וודפ?

קינחנו, אם כן, בתערובת תה חביבה ובהפוך ביזארי, שהיה לו טעם של סויה למרות שלא ביקשתי עם חלב סויה. כששאלתי את המלצר, הוא עשה פרצוף של "אוי לא! הם רוצים להוציא ממני פיצוי!!", אז מהר מאוד הגבתי ב"לא משנה".

החשבון יצא 480 שקל לשנינו + טיפ.

אז למה לא נחזור?
וואלה, לא יודעת. האוכל היה טעים. השירות היה יעיל. לא חיכינו למנות הרבה זמן. אבל לא היתה לי תחושה שבאמת אירחו אותנו מכל הלב. הכל היה מעושה מדי, מתוקתק מדי. החביבות של המלצרים היתה מלאכותית.

אז בקיצור, אני מעדיפה אוכל פשוט וקצת פחות טעים, אבל להרגיש שאני היא זאת שרצויה, ולא הארנק שלי.
 

החתולית

New member
על הדיווח

מלצרים שגורמים ללקוחה להרגיש אשמה כשהיא מקבלת משהו שלא הזמינה, מעצבנים אותי. מלצרים שחוקרים לקוחות, כדאי לשלוח לעבוד בשב"כ.
 

Gרר

New member
תודה על הדיווח המאוזן!

בהחלט מתווסף לשיקלול אצלי
 

Gargeran

New member
תודה על הדיווח

כתבתי תגובה באורך הגלות ותפוז לא שלח אותה :/

תקציר מנהלים:
נשמע שנהנתם מהאוכל ולא נראה לי שלפי הבעיות שאולי היו בשירות אני הייתי פוסל הגעה פעם נוספת.

הקטעים היחידים שבאמת הפריעו לי הם עם המארחת ועם המלצר המתחקר בשלב הקינוחים.
דווקא עם ההמלצה לקחת 2-3 מנות אני מסכים, אני מאמין שצריך לאכול 3 מנות כדי לשבוע שם באמת, אבל אולי בורכתם בקיבות קטנות (למרות שלקחתם מנות קצת כבדות ו/או עם פחמימות, אז אולי זה מסביר את ההתמלאות המהירה).

מתגעגע לטאיזו, יותר מידיי זמן לא הייתי שם.
בא לי ללכת לעסקית. אולי מחר :)
 
יש מצב

המנות שבאמת הזמנו היו כבדות. אבל כנראה שגם הקיבות שלנו קטנות, כי למשל באואזיס מספיקות לנו שתי עיקריות, ראשונה אחת וקינוח אחד כדי לשבוע לחלוטין, בעוד שמהדיווח שלך נוצר הרושם שזה לא הממוצע :)

שוב, שום דבר לא היה רע שם. האוכל היה טוב, השירות היה יעיל ואפילו הפאשלות לא היו כאלה גדולות (למרות שבן זוגי ממש התעצבן מהמארחת - אותי זה פחות עצבן). פשוט התחושה שיצאנו איתה היא "טוב, כשיהיה לנו עוד ערב פנוי ו500 שקל לבזבז, נלך לאואזיס".
 

Gargeran

New member
גם הקיבולת שלי היא לא דוגמא...

ובטח לא כשאני אוכל עם אותו שותף לארוחה באואזיס. אני מזמין 4 מנות בטאיזו בדרך כלל. למרות שגם 3 בצהריים עושות את העבודה (כי הרבה מהעיקריות מוגשות עם אורז).
 
לפעמים האובר חביבות הזאת מרגיש מאולץ

לא אמיתי...וזה פשוט לא נעים...

עדיין לא החלטתי מה אני מעדיפה: אובר חביבות מזוייפת או סנוביות ואנטיפטיות גלויה
 
בדיוק

זו לא היתה חביבות מנומסת, שאיתה אני יכולה לחיות. זו היתה חביבות חברית שכזאת, שנראתה מאולצת להחריד שכן זו הפעם הראשונה שבה ראינו את האיש הנ"ל.
 
חוץ מזה

ההנחה האוטומטית של מלצרים שכל תלונה משמעה בקשה לפיצוי מעצבנת אותי. אני בסך הכל שאלתי אותו אם התבלבלו והכינו לי בטעות הפוך עם חלב סויה. אין לי בעיה עם חלב סויה, ובמילא שתיתי את כל הקפה. סתם רציתי לדעת!
 
מזדהה לגמרי עם הכתוב

האוכל היה טעים. באמת. אבל השירות היה לא משהו בלשון המעטה. המלצרית לא ממש ידעה או שלא ממש התחשק לה להסביר על המנות. בנוסף, היא הקפידה לקרוא לנו "חבר'ה'ס" בלשון ילדותית כגון "טעים לנו חבר'ה'ס"? "סיימנו חבר'ה'ס?" ולי בקושי היו חבר'ה גם כשהיו לי והעבגלית בכלל עשתה לי בההה בבטן. כדי להוסיף חטא על פשע השולחן לידנו , גם כן חברה'ס, קיבלו כל הזמן מנות ופינוקים וטעימות חינם, ובכיוון שלנו לא טרחו לזרוק אפילו משהו קטן רק כדי שלא נרגיש כל כך גרוע שאנחנו מה"חבר'ה'ס" הפחות טובים

סוף עניין - מהאוכל נהנינו מאוד, מתומחר ב 30% יותר ממה שצריך להיות. השירות פשוט מאכזב, עד כדי כך שלא נבוא לשם יותר כי לא היה כיף, למרות האוכל הטעים.
 

bruno01

New member
אוח, השירות שם מחוץ לבר...

גם אני קיבלתי חווית שירות לא נעימה בבקור השני שלי שם, גם מהמארחת וגם מהמלצרים ששרתו אותנו (הביקור הראשון היה ממש בפתיחה ואז דווקא היה מעולה).
Amirhir הרחיב על כך בדיווח שכתב, אם אני לא טועה.

האוכל היה כל כך טעים לי בביקור ההוא, שהבלגתי והסכמתי לחזור


מאז, הייתי כבר פעמיים על הבר, והשירות היה באמת נהדר, בשתי הפעמים. ולכן החלטתי שרק על הבר שם.

הצ'אטני הזה הוא ללא ממש צ'אטני, אבל הוא משהו טעים אחר. אני מת עליו!

אגב, לא פספתם כלום עם הקינוחים. עוד לא מצאתי שם אחד שהיה באמת שווה וזו נקודת חולשה רצינית שלהם.
 

Gargeran

New member
דווקא בחודשים האחרונים יש שיפור רציני בעניין

מנגו מרנג
סבלה אננס
גם הקינוח טפיוקה חזר עכשיו
 

bruno01

New member
הסבלה אננס חביב, אבל די משעמם.

לא סבלתי כשאכלתי אותו, אבל אין מה להשוות בכלל את ההנאה ממנו להנאה מכל המנות שבאו לפניו.

צריך לנסות את קינוח הטפיוקה, בביקור הבא שנראה לי יהיה ממש ממש בקרוב
 
לא היה טפיוקה :(

היה סבלה אננס (שנפסל מחמת פסיפלורה), קינוח שוקולדי כבד כלשהו ולא מעניין, סמיפרדו מנגו (שנפסל מחמת סמיפרדו), מילפיי (שנפסל כי מילפיי נראה לי ממש לא קשור לארוחה שאכלתי) וקינוח תותים כלשהו שבו חשקנו, אבל כבר נגמר.
 

bruno01

New member
קינוח השוקולד ממש לא טוב בעיניי

וכשהזמנתי אותו היתה בו איזו מרירות לא מוסברת שממש לא אהבתי.

קינוח התותים באמת נראה טוב, אבל בפעם האחרונה שהייתי שם הוא עדיין לא היה בתפריט, רק ראיתי שהוציאו אותו בתור פינוק לחבר'ה שישבו לידינו על הבר ואמרו להם שזה עדיין לא בתפריט.
לא יודע לגבי הטעם שלו, אבל הוא לפחות מרהיב ממש מבחינת מראה.
 
הוא באמת נראה מעורר תיאבון

ישבנו בחדר עם הלבנים המוזרות, והיה לנו חלון שהשקיף ישירות על עמדת הקינוחים. היה לנו כה ברור שאת זה אנחנו מזמינים, ואז כשבאנו להזמין כבר נגמר :(
 

amirhir

New member
גם הביקור הראשון שלי שם הסתיים

עם אותה שורה תחתונה. אוכל מעולה אבל לא אחזור.
למזלם ברונו גילה לי את עסקית הצהריים המטורפת שלהם.
 

inבאלי

New member
גם לדעתי יש שם בעיה עם השירות

כתבתי על זה בדיווח שלי - לכאורה השירות מקצועי, אבל יש בו משהו לא נעים ולא אמיתי.
 
למעלה