טבלט - surface pro 3 tablet - "אוף טופיק" .

yossik111

New member
טבלט - surface pro 3 tablet - "אוף טופיק" .

שלום לכולם !
קנינו בזמנו למנכ"ל surface pro 3 tablet של מקרוסופט (הוא התעקש למרות ההסתייגויות שלי) , הבעייה עוד יותר גדולה - הוא נקנה בחו"ל .
המכשיר "התקלקל" (נתקע בעלייה ישר בהתחלה במצב "surface" ) .אתם מכירים איזה שהיא מעבדה / גוף (בארץ ) שניתן לשלוח אליו את המחשב לטיפול ?
אני מתכוון למישהוא "רציני" כזה (הבנתם ת'כוונה
) .
בתודה מראש !
יוס.
 

F00D Is G00D

New member
התמיכה של מייקרוסופט לא עוזרים?

לא יודעים להפנות למעבדה\שירות?
אני רואה שגם יש ברשת כל מני סיפורים על בעיות תוכנה\אביזרים שגורמים לזה.
 

yossik111

New member
כן יודעים (להפנות) ....לחנות / שרות בסינגפור שם הוא נרכש


כן , עברתי מן הסתאם על התייחסויות לענין ברשת ... לא עזר הרבה , המכשיר (הברזל) הוא די black box ולפרק / לנתק את הסוללה לדוגמא , אני צריך לפרק את כול המכשיר ... יופי מיקרוסופט ...".הנדסת אנוש" מעולה ...
תודה בכול מקרה על התגובה .
יוס.
 

מיצו

New member
לא סובל את הסורפיס, אם כי מיקרוסופט די הצליחה לעבור

ממצב של בית שימוש כימי ביום קיץ מהביל (בגירסאות הראשונות של המוצר) למצב של מותג נחשק למדי (בעיקר, אולי רק בארה"ב). השאלה היא האם הוא שונה, מבחינת ה"אריזה" שלו, מכל טאבלט אחר שאתה מכיר בשוק? הרי זה לא לפטופ במובן המקורי שלו, ורוב הטאבלטים שאני מכיר נמצאים פחות או יותר באותה קטגוריה של "קופסה שחורה". לא?
 

yossik111

New member
לא מכיר מספיק טבלטים בכדי לענות על כך ,אם גם האחרים כך

אזי : יופי "אחרים" ...".הנדסת אנוש" מעולה ...
זאת נבלה (מקרוסופט) וזאת טריפה (אחרים) ... נראה לי כול כך טרוויאלי שצריך לאפשר פרוק הסוללה (מיידי , ללא פרוק "מקצועי " של חצי קופסא ) בכדי לאפשר ריסט "עמוק" / מוחלט של הברזל (ריקון מתחים מוחלט וכ'ו ) שלא לדבר על החלפת הסוללה בבוא יומה , אלא אם כן יש כאן אינטרסט להפנות לשרות של מקרוסופט ו/ או "אחרים".
הרעה החולה הזאת נמצאית גם אגב במספר טלפונים חכמים שנתקלתי בהם .
 

yossik111

New member
סליחה ראשית על האיחור בתגובה (משום מה היה נדמה לי שלא הגיבו

עליה זמן רב יחסית ) .
שנית , תודה על הרצון טוב.
עברתי על לינקים דומים אעבור גם הלינק שלך שנראה אכן מפורט יותר .
לגבי "סדרת החינוך" שלך , מכווין שאתה התחלת בקטע הזה (חינוך (על התנהלות וכ'ו)) אזי תרשה לי להמשיך - אני במקומך לא הייתי מנסה לחנך אנשים לגבי התנהלותם , מהסיבה הפשוטה – אתה לא מכיר ויודע מי / מה / מי נגד מי .... what ever .
לידיעה , שעה לאחר שנודע לי על התקלה של המחשב הנ"ל (המחשב הנ"ל שהה עם המנכ"ל בחו"ל באותה העת) , כבר היה לו מחשב נייד חי בועט ונושם ולעניינינו , אמין (סטטיסטית) , כך שלחוץ (אפרופו) אני ממש לא .
שנית , האינטרס העליון של הארגון כארגון , הוא , שגם המנכ"ל (עם כול הכבוד ) יאמץ המלצות של הגופים המקצועיים של הארגון (לעניינו מחלקת ה IT ) בדיוק מהסיבה (בין היתר) שהוא נתקע עם המחשב הנ"ל בחו"ל (עם כול ההשלכות (כמו דיון קריטי כולל הצגת חומרים הנמצאים במחשב וכ'ו )) ולייעל ככול הניתן את עבודת הארגון ובין היתר את צוות ה IT כך שלא יצטרך ל"בזבז זמן " על "גאדג'טים" דנן (חסרי תמיכה זמינה בארץ וכ'ו ) . לארגון כארגון הרבה יותר משתלם מן הסתאם שהאחריות תופעל ("בבית הלקוח") וכ'ו מאשר אני יתחיל "לבזבז זמן" על משחקים על מוצר בעייתי בפוטנציה (המוצר כאמור , סבל מבעיות שונות בעבר ובזבזתי עליו המון זמן להשמשתן ) .
אגב , המנכ"ל קיבל ב"אהבה" את הדין וללא שום טרוניות מכווין שהבין / היה מודע לבעייתיות של המוצר (וההסתייגות של מחלקת ה IT מהמוצר הנ"ל ) .
אבל זה אני (לא הייתי מנסה ל"חנך" (כאשר אני לא רואה / מכיר את כול התמונה (ואפילו מקצתה))).
שוב , hook יקירי , באמת ובתמים תודה על הלינק שנראה אכן מפורט ומקווה שאכן יעזור .
יוס.
 

yossik111

New member
איזה קטע (שממש לא מפתיע אותי )

המכשיר היה "זרוק" בצד כשבועיים וחצי כזה ,ניסיתי לבדוק את הנוהל בלינק של Hook אך הסוללה התרוקנה מן הסתאם (ולא הגיב בכלל ללחיצת ה power on ) . כאשר חיברתי אותו לחשמל .... הניע כמו גדול !!!
כמו שאכן חשבתי שניתוק הסוללה (זמנית (קרי , סוג של ריסט עמוק)) היה יכול לפתור מלכתחילה את הבעיה .
שוב , תודה למגיבים !
יוס.
 
למעלה