טוב, אז אני אהיה השואלת הראשונה..

shirley84

New member
טוב, אז אני אהיה השואלת הראשונה..

מקווה לקבל את עזרתכם.... אז ככה, אני חיילת ועוד חמישה חודשים אני משתחררת אחרי שירות מלא של שנתיים בצבא. אני מרגישה פתאום חרדה כזאתי לגבי העתיד: איפה ללמוד, מה אני אלמד, לעשות טיול או לא, איפה אני אגור... פתאום הגעתי לגיל 20 ואני לאט לא קולטת שאיפשהו הלכתי לאיבוד, לא הספקתי כלום בחיים שלי. כי אין לי אף חברה אחת שאני יכולה להגיד עליה שהיא אמיתי, אין לי אהבה אמיתית... פתאום אפילו החדר שלי הוא לא מקום בטוח, אני מרגישה שהוא קטן מדי בשבילי ולא מסוגל להכיל אותי. אני לא יודעת מה יהיה לגבי העתיד, כי אני לא יודעת איך אני אסתדר, מאיפה יהיה לי כסף לממן לי לימודים, איך אני אמצא עבודה, מה אני אלמד, איפה אני אגור, איך אני אצליח, האם אני אמצא לי חברות ואהבה כמו שאני מחפשת או שכל החיים שלי אני אמשיך להתפשר? הלפ...
 

Sonata Of Tears

New member
אני אנסה לעזור

נחלק את זה לשני חלקים. נושא הכסף, והדירה,והלימודים: אני חושבת ,אך לא בטוחה שלצה"ל יש איזשהו תוכנית של יעוץ והכוונה לחייל המשתחרר ,כל מיני אירגונים שעובדים אם צה"ל שעוזרים לחיילים המשחוררים שבעצם מתחילים את ה"חיים האמיתיים" בנושא החברות : תראי ,זאת בעיה,ואני מבינה אותך וזה גורם לך להרגיש גם לבד ,בעיקר במצב הזה של השיחרור מצה"ל . תנסי כך ,לנסות לחזק את הקשר אם החברות "לא אמיתיות"(שאני מאד מבינה את זה ,ועוד יותר משגע שיש לך אנשים שאתה מרגיש שהם לא באמת אוהבים אותך) ותנסי לצאת ,ללכת ,לבלות ,לא רק שזה ישמח אותך ,אלה שזה יעזור לך בלהכיר אנשים חדשים , יש פורמוים(אולי אפילו בתפוז לחיילים משתחררים? אני לא זוכרת) , יש קבוצות שיחה, אולי זה נשמע קצת מוזר לך, או לא מיועד לך, אבל זה יעזור לך אם תנסי ואת יודעת ,תמיד אפשר להגיד שלום וללכת. תראי חמודה, את תסתדרי ,ואני בטוחה שעוד הרבה הרבה אנשים במצבך שמתשחררים מצה"ל מרגישים בידיוק איזשהו נפילה בין הכסאות ,שהם לא יודעים לאן עכשיו. ובקשר לזה שלא עשית כלום מהחיים שלך? מותק! את צ-ע-י-ר-ה ,אל תתחילי לדבר כמו קשישה מתרכבת. זהו ,ורק בהצלחה יש לי להגיד לך, עד אז ,אם את רוצה לדבר אם מישהו (יא אני מרגישה כמו פסיכולוגית) אני כאן:)
 
להיות הראשונה צריך אומץ

את משתחררת ולראשונה יוצאת מהשביל הבטוח, המסומן שצעדת בו עם בני גילך- גן, בית ספר, צבא. עכשיו, עם השחרור הכל פתוח. הדרך לא מותווה. את בוחרת, את מחליטה, את נושאת בתוצאות. זה מפחיד ומלחיץ ואלה החיים. כפי שהיה לך אומץ לפלס כאן את דרכך בפורום, להעז להיות הראשונה, ליזום ולהביא את עצמך לידי בטוי במקום חדש. לצייר את הציור שלך על הדף הריק - כך אני בטוחה שתצליחי לעשות עם השחרור שלך בשעה טובה מצה"ל.
 
למעלה