טוב, אז גיליתי ששינו לי מוצר...

הלואי עלי

אני צריכה לעשות כמה שכבות כדי שיהיה טוב. אם זאת בעיה עבורך תקני לק מחברה אחרת או מספר אחר
 

EdisonGirl

New member
עשיתי 2 שכבות

כי זה לק כחול כהה מאוד, ועם שכבה אחת הוא נראה לא אחיד...
 

EdisonGirl

New member
טוב, אז גיליתי ששינו לי מוצר...

מטהר אוויר הקבוע והנעים שלי נותר באותה אריזה אבל עם ריח מזעזע
שממש לא מזכיר ״רעננות בוקר״. ואני דווקא אדם שאוהב שינויים, אבל זה כבר גובל בהטעייה בעיניי. אני לא כלב מבחינת חוש הריח שלי, אבל אני גם לא תתרנית. למה חברה מרשה לעצמה לשנות ריחות של מוצרים בלי להוסיף אזהרה על האריזה? מדבקה אפילו!! וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה. מה אתכם מעצבן בעולם הצרכנות (חוץ מהמחירים הגבוהים, שזה די ברור ודי בכותרות גם ככה...)?
 

EdisonGirl

New member
גיליתי את זה ממש עכשיו

עוד לא עשיתי. מתכוונת להחזיר את המוצר לסופר ובמקביל להתקשר לחברה להעיר... מה עוד אפשר לעשות? :)
 
טוב, אם לא מדברים על מחירים גבוהים

למרות שיש לי ה-מ-ו-ן מה להגיד על זה (לאו דווקא בקשר למחאה כנגד שטראוס, למרות שאני די מסכימה איתה). מעצבן אותי בצרכנות: בתחום המזון: שמשנים טעמים של דברים, שמפסיקים לייצר או לייבא דברים שאני אוהבת (ביצת ההפתעה האמיתית של קינדר. לא נשכח ולא נסלח!), שמוכרים דברים באריזות של פלסטיק ולא חומר מתכלה או חומר שניתן למחזר אותו. שכל מזון שהוא בריא יותר גם עולה יותר בהתאם. בתחומים אחרים: מחסור במידות גדולות בחנויות בגדים רגילות, ואם זו חנות של בגדים במידות גדולות, בדרך כלל יציעו לך אוהל בדגם גיאומטרי מזעזע.שאין פיקוח יותר מחמיר על מוצרים שנוסו על בעלי חיים, ואנשים לא תמיד מודעים לזה. בכלל, חנויות שמוכרות בעלי חיים זה משהו שצריך לפוג מן העולם. והמחירים הגבוהים!
 

אלמוג153

New member
תשמעי

יכול להיות שמטהר האוויר לא הצליח לטהר את האוויר... מצד שני, יש טלפון קטן גב האריזה..תרימי טלפון. זה מה שאני עושה וכלח צרכן נבון אחר צריך לעשות. לא בשביל לקבל איזה פיצוי אלא בשביל לומר שזה לא! בסדר. חוצמזה שאני בטרנד להחרים את שטראוס. עם או בלי מטהר אוויר.
 

EdisonGirl

New member
כן כן, בהחלט אעשה זאת

וגם אחזיר את המוצרים לסופר, המוצר מבחינתי פגום, מה גם שהגדילו לעשות, ובשתי האריזות שקניתי באותה ה"נגלה", בנוסף לזה שהריחות שונים מהמקור, גם ריח אחד שונה קצת מהריח השני...
 

Warby Parker

New member
יש רק דבר אחד מעצבן בצרכנות...

וזה הצרכנים. אני כל פעם מחדש מתפלא איך אדם נורמלי בעל אינטליגנציה ממוצעת נותן לעצמו להתמסר לאיזה מותג שטותי כמו "הגבינה עם הבית" או אייפון ואז להתאכזב. בתור מישהו שעובד ועבד במקומות שבהם מספקים שירות כלשהו\מוצר אני כן יכול להעיד שהחברה אף פעם לא באמת מתעיינת בצרכן הקטן (שזה אני ואתם). אם מישהו עושה לכם ג'סטה ומחזיר את פסק-זמן מהדורת גוייאבה לקי אחד זה ככל הנראה רק בגלל שזה משתלם לכיס שלו מסיבה לא ברורה בעליל. מדהים אותי באופן כללי איך לאנשים יש כוח להתעסק בכל הקטנות האלה, כאילו החיים הם סיינפלד.
 

EdisonGirl

New member
צחקתי בקול..


כמובן שלחברות לא אכפת מאיתנו, וההתמסרות למוצר מסוים היא ממש לא בגלל שאני חשה את האהבה של החברה עוברת דרכו, אלא פשוט כי אני נהנית ממנו. כן! אני אעיר לחברה אם תשנה לי אותו פתאום, וכן! אני אפנה לה עורף בניד עפעף אם לא תתייחס ברצינות לפנייתי. שום מוסר ושום התמסרות אין בעולם הזה
 
מכירים את זה שב"עלי בייבי" יש זבוב מת ?


זה הכי מעצבן!!!
התחלנו לגדל עלים כאלו ולא לקנות כאלו
 
למעלה