טוב, אני אשמע בור מה לעשות

daveair

New member
טוב, אני אשמע בור מה לעשות

אבל תגידו, ממתי יש לישראיר 763? פעם ראשונה שאני פתאום קלטתי תמונה שלו באירלינרס. הם עושים קו רגיל לקנדי? אשמח לקצת פרטים בנוגע למטוס זה.
 

daveair

New member
ועוד שאלה.

למה לא על הלכו דווקא על מנועי הרולס עם ה777? למה הם לא הלכו על הGE90 כמו רוב החברות תעופה הנורמליות?
 

ערן שחר

New member
הוא בא והולך

הוא היה פעם ראשונה לפני שנה בקיץ עד אוקטובר והשנה הוא חזר באפריל עכשיו הם טסים 3 פעמים בשבוע לניו יורק ביולי אוגוסט זה עולה ל 4 פעמים בשבוע
 

daveair

New member
אני מתאר לעצמי שהחברת החכרה וה

חברות צביעה עושות מזה כסף טוב אה? זה שוק כל כך מפוצץ שאפשר להכניס עוד טיסות אליו? אני עוד זוכר שראיתי לפני איזה כמה שנים מטוס דלתא יושב לו בטארמק שלנו בנתב"ג, אז אני מעריך שהוא גם הגיעה מניו יורק. אתה חושב שהם יוותרו על המטוס עוד הפעם באוקטובר? מה עם הפנים של המטוס? משנים שם משהו? שוב תודה, ומצטער על כל השאלות. דיב.
 

ערן שחר

New member
שמו כמה כוכבים זה לא ממש צביעה

בפנים לא שמתי לב שיש משהוא מיוחד שקשור לישראייר
 

daveair

New member
כמו שיש ליסינג למכוניות אז יש גם

למטוסים. רק שפה זה הרבה יותר גמיש מאשר ליסינג מכוניות כי גם אפשר להזמין מטוסים חדשים דרך חברות ליסינג וכו וכו. תקח למשל חברה כמו אמריקן אירלינס. יש בבעלות החברת בת שלה אמריקן איגל 195 מטוסים, ואז לה עצמה יש 722 מטוסים. תנסה לחשוב כמה כסף זה קניית סכום כזה של מטוסים. בוא נפרגן, ונגיד שבממוצע מחיר מטוס אחד שלה יושב באזור ה85 מיליון דולר (לפני שאתם קופצים עלי. אני יודע שהריג'יונלים עולים הרבה פחות וה777 שלהם עולה הרבה יותר, אבל סתם לדוגמא אני נותן את זה ככה). אז בוא נעשה 722+195=917 מטוסים אז עכשיו בוא נעשה 917*85,000,000= 779,450,000,000 דולר. נשמע מחיר מופלץ. אני לא שוכח המטוס הכי ישן שלהם שעדין פועל בצי היום הוא מ1982. אז אפשר לומר שבממוצע בכל שנה אמריקן היו מוציאים 33,889,130,434 על המטוסים שלהם. מכוון שסכום כסף כזה הינו סכום אסטרונומי אז עדיף לחלק עלויות, לשלם כל חודש סכום כסף לחברת החכרה שהמטוס בבעלותה והיא יכולה לאחר נגיד 15 שנות פעולה של המטוס עם חברת תעופה אחת להעביר את המטוס לחברה אחרת. מה שנראה כאן עם המטוס של ישראיר הוא העברת הרבה בעלים בתדירות גבוהה.
 

אמיר72

New member
התכוונת הפוך

ליסינג רכבים הוא כמעט בכל המקרים (וזה לשם הזהירות - אני מכיר מקרים אחרים ...) עם רכבים חדשים. ליסינג מטוסים הוא גם למטוסים ישנים. ליסינג, או חכירה בעברית, הוא פשוט דרך מימון של ציוד, כאשר המימון פשוט נפרש לאורך זמן.
 
למעלה