כמו שיש ליסינג למכוניות אז יש גם
למטוסים. רק שפה זה הרבה יותר גמיש מאשר ליסינג מכוניות כי גם אפשר להזמין מטוסים חדשים דרך חברות ליסינג וכו וכו. תקח למשל חברה כמו אמריקן אירלינס. יש בבעלות החברת בת שלה אמריקן איגל 195 מטוסים, ואז לה עצמה יש 722 מטוסים. תנסה לחשוב כמה כסף זה קניית סכום כזה של מטוסים. בוא נפרגן, ונגיד שבממוצע מחיר מטוס אחד שלה יושב באזור ה85 מיליון דולר (לפני שאתם קופצים עלי. אני יודע שהריג'יונלים עולים הרבה פחות וה777 שלהם עולה הרבה יותר, אבל סתם לדוגמא אני נותן את זה ככה). אז בוא נעשה 722+195=917 מטוסים אז עכשיו בוא נעשה 917*85,000,000= 779,450,000,000 דולר. נשמע מחיר מופלץ. אני לא שוכח המטוס הכי ישן שלהם שעדין פועל בצי היום הוא מ1982. אז אפשר לומר שבממוצע בכל שנה אמריקן היו מוציאים 33,889,130,434 על המטוסים שלהם. מכוון שסכום כסף כזה הינו סכום אסטרונומי אז עדיף לחלק עלויות, לשלם כל חודש סכום כסף לחברת החכרה שהמטוס בבעלותה והיא יכולה לאחר נגיד 15 שנות פעולה של המטוס עם חברת תעופה אחת להעביר את המטוס לחברה אחרת. מה שנראה כאן עם המטוס של ישראיר הוא העברת הרבה בעלים בתדירות גבוהה.