טוב אני חייבת לספר לכם משהו חחח

°°NaTaLi°°

New member
טוב אני חייבת לספר לכם משהו חחח

חברה, טוב אני חייבת לספר לכם משהו קורע מצחוק חחח אני מחשמת אנשים חח באמת יש ליח חשמל סטטי כל פעם שאני בממד אני חוטפת זרם מהריצפה,מהדלת,מהטלווזיה,מהקירות,מהכיסא... לפני כמה ימים באתי לתת לאבא שלי במבה הוא נגע בי טיפה והתחשמל והוא יודע שיש לי חשמל סטטי כי שומעים וזה כי זה עם רעש חח זה כואב, הוא כזה חייך אבל היה בשוק הוא עושה לי "מה זה היה"? אמרתי לו בתמימות כזה "אבל אמרתי לך שיש לי זרמים"... אתמול חברה שלי היתה אצלי אז אחותי כזה נגעה בי והתחשמלתי בגלל המעיל אז חברה שלי שאלה אותי מה קרה? אז אמרתי לה יש לי חשמל סטטי אז היא נגעה בי ושוב התחשמלתי והיא כל הזמן רצתה לחשמל אותי אז ברחתי חחח, אחר כך ההורים שלי דפקו אז הלכתי לפתוח להם חטפתי זרם מה זה חזק מהדלת, בקיצור חברה שלי באה ללכת הביתה נגעתי לה במעיל והיא התחילה לקפוץ חישמלתי אותה ברגליים זה היה מה זה קורא חחחחחחח. ההורים שלי אומרים שזה תופעה נדירה שאפשר להרוויח עם זה המון כסף ברפואה,או בלכופף כפיות חח. תאמת לבנתיים אני רוצה די להיפטר מי זה זה נורא כואב ועושה לי פצעים בידיים איזה יום אחד שמי תאצבע בפה כדי לנקות אותו והרגשתי טעם מוזר התברר שירד לי דם באגודל ולא שמתי לב חח. עם כל המחולת שלי גם זה התאסף לרשימה חחחחח.
 

1dana1

New member
יאבאאאאאא כפיות זזזזותתתתת???

חחח אורי גלררררררר איזה מ-גניב... לכי לאיזשהו טיפול, אין לי מושג איך מטפלים בזה, רק אל תסבלי..
 

°°NaTaLi°°

New member
חחח

אני לא מצליחה לכופף כפיות חח ניסיתי אתמול אני רק מתחשמלת ומחשמלת אנשים יאא זה בטח בגלל שמכיתה א עד ו קראו לי עמוד חשמל חחחחחח
 

°°NaTaLi°°

New member
יש לי שאלה?

אתם חושבים שאני ממציאה את כל מה שאני מספרת לכם? כי תאמת עם לא היתי יודעת שזה נכון בחיים לא היתי מאמינה החיים שלי נשמעים מוזר. היום גילתי שאסרו על אחותי ללכת לכיתות א עוד באשמת הבית ספר הזה היא תתאבד באשמתם היא חלתה בא לי להרוג אותם עוד בתיכון זה יהיה יותר גרועע אלוהים ישמור..... שתבריא אמן!!!!!!! תתפללו בשבילה!
 

°°NaTaLi°°

New member
חחח זה כואב רצח זה עוד יעשה לי התקף

התקף לב אני מפחדת להתקרב לממד חחחח
 
למעלה