טוב, אני נכנס למרתון

noobster

New member
טוב, אני נכנס למרתון

תודה למנהלת... אני עם העונה הראשונה ביד והשניה בדרך... נכנס למרתון של עונה ראשונה.. ונראה מתי יתיבשו לי העיניים.. ומה זה TW ? זה חלק מהסדרה או לא? וכמה פרקים יש לזה? או שזה ספישל? אני יודע שיש את הספישל קריסמס וספישל ילדים בסוף העונה הראשונה יש גם של השניה? ומתי מתחילים עם השלישית?
 

AnnaScott

New member
אז ככה

רואים עונה ראשונה פרקים 1-13, אח"כ יש את ה6 דקות מ-Childredn In Need, אח"כ יש את הספישל קריסמס (The Christmas Invasion) ואח"כ עונה שניה פרקים 1-13. TW זה Torchwood, שזאת סדרת ספינאוף על קפטן ג'ק הארקנס (תבין על מי אני מדברת אחרי שתראה את העונה השניה). בינתיים יש 3 פרקים, 2 ששודרו לפני שבועיים ועוד אחד מיום ראשון הזה. היא משודרת כל יום ראשון ב-BBC3 שכמובן אין פה בארץ... לגבי דוקטור הו: שתי העונות כבר שודרו ועדיין מצלמים את העונה השלישית. לפני זה יהיה את הספישל קריסמס שנקרא The Runaway Bride ועדיין לא ידוע מתי תתחיל העונה השלישית. אבל אם זה עוזר אז העונה השניה שודרה מאפריל שזה משהו כמו 4 חודשים בערך אחרי הספישל קריסמס. Children In Need השנה עדיין לא היה, אז יש סיכוי שגם הפעם הם ישימו קטע קצר. אם כן, אז אפשר יהיה לראות את זה ב-BBC Prime כי שנה שעברה הם שידרו את זה שם בשידור חי :)
 

Astraia

New member
חחח, כיף לך...

אני עוד מורידה... אבל הורדתי לעצמי גם בונוס, את הפרק הראשון, מ1963 D= TW זה Torchwood, סדרת ספינאופ על קפטן ג'ק
אני חושבת שיש ספיישל כריסמס אחרי כל עונה (לא בטוחה, תקנו אותי אם אני טועה), והעונה השלישית, נראה לי מצלמים אותה, לא בטוחה.
 
למעלה