טוב די! הגיע הזמן שאחרי 20 שנה יבדקו את זה

OrEl74

Well-known member
מנהל
מי אתה לברון ג'יימס?
מאיזה כוכב הגעת?
ומה המטרה שלך על כדור הארץ עם בני האדם הפשוטים?
יא פריק לא מוסבר


ולא קשור אבל יצא ככה שראיתי את המשחקים האחרונים של הלייקרס... אנתוני דיוויס עושה הרבה עבירות תוקף. מה נסגר עם זה?
 

Krit123

Well-known member
הלייקרס חיכו לניצחון קל. לברון חצה 39,000 נקודות, צפוי להגיע העונה ל-40 ולמיילסטון של 11,000 אסיסטים וריבאונדים.
אצל ל"א 7 בספרות כפולות וכרגיל ראסל מופיע למשחק לא חשוב, הגיעו ל-20 הפרש במחצית, ג'קסון הייז היחיד שהצליח לרשום פלוס/מינוס שלילי בדקות שלו. הם שומרים מצוין בבית (מאזן 7-1), רק שתי קבוצות חצו מולם 110.
אצל יוטה הגנת הפנים לא קיימת בהעדר ווקר קסלר והפעם החמישייה לא תפקדה התקפית עם 42 נקודות בלבד.

אורלנדו פירקה את טורונטו בדרך לניצחון רביעי ברציפות. סאגס אוהב את המפגשים מול בארנס, קיבלו יופי של תרומה רוחבית מרוטציית הגארדים בעוד שבאנקרו&ואגנר סיפקו 42 משותפות, הראפטורס נידבו 22 איבודים ו-15 כדורים חוזרים בהתקפה שסיכלו סיכוי לקאמבק. speaking of... יונתן יצחק בפתיחה מצוינת לעונה, מעבה הגנה משופעת באורך וורסטיליות בלאו הכי. וגוגה ביתאדזה.. מעבר לשם הענק, בתקופה שלו באינדי חשבתי שהוא בהחלט שייך לליגה, החליט לא לשבור לי את המילה, מסייע להם לחפות על וונדל קרטר החסר בהצלחה היסטרית, לא פחות מ-12 בלוקים במהלך רצף הניצחונות.

הגעגעתי לגרסה הזאת של קליבלנד. שווה להרחיב בפוסט נפרד. ללא מיצ'ל ולברט הם ממשיכים בקטילת הענקים, הפעם גירדו ניצחון בהארכה מול פילי ואמביד. 33 אסיסטים כקבוצה, מעורבות מוחלטת של הגבוהים בכל מהלך (44 יחדיו), שלשות מתוזמנות של ניאנג מול האקסית ושל סטרוס שמוסיף להיכנס לואקום הפליימייקינג, וכמובן גרלנד מנהל את העניינים.
בידיעה שהקו האחורי של הקאבס דליל, נרס החליט להפעיל לחץ על הכדור במחצית השנייה, released the hounds הלוא הם בברלי ומלטון אשר נרתמו למשימה. לבברלי היה סיקוונס הזוי בסיום, חטף כדור בצד אחד, עט על הריבאונד לאחר החטאה ואז כדרר את דרכו לפלאוטר קלוש שכמובן נכנס והניב לפילי את היתרון. אשכרה כמעט קלע גיים ווינר בסל השדה הראשון שלו במשחק. חייב להיות חסר תקדים, ונותר חסר תקדים, מכיוון שהמשחק גלש להארכה.
תומפסון עשה עבודה מצוינת בדקות המעטות שלו מול אמביד (במשחק פושר בו קיבל שריקות הזויות ולבסוף יצא בשש עבירות), הוא ומקסי לא הצליחו לייצר שטף בהארכה. ממול קרייג פורטר (12-9) התותח השיג להם 4 נקודות יקרות, איפשהו באמצע הייתה שלשה הזויה של גרלנד עם הלוח.
 
למעלה