טוב, הגיע הזמן להזיז כאן עיניינים..

anat113

New member
טוב, הגיע הזמן להזיז כאן עיניינים..

אז בואו נפתח בדיון קליל.... מה אתם יותר אוהבים את הפעולות האלה עם המסרים והערכים או את אלה שסתם משחקים בהם? אני אישית חושבת שצריך להכניס קצת מכל דבר ביחס לגיל... בכיתות ד´ ה´ ו´ אני חושבת שצריך יותר משחקים ופה ושפ להכניס ערכים ומסרים בכיתות היותר גבוהות הפעולות צריכיות להיות יותר מבוססות, ופה ושם להכניס איזה משחק... אני יודעת שאצלי בגדוד זה דיי קשה, לומרות שאנחנו כבר חמשושים אי אפשר להעביר לנו חומר כמו שצריך... זה דיי מתסכל, אבל נסתדר.. אז, מה דעתכם
-ענת-
 
ענת..

בכל פעולה יש ערכים ומטרות, אמרת שאתם חמשושים שלא עוברים פעולות בצורה סדירה, אם הייתם עוברים אז אולי היית יודעת שפעולה בנוייה כך: ערך מנחה רקע לכתיבת הפעולה (למה דווקא הנושא הזה, למה דווקא בערך הזה) מטרות ומהלך הפעולה. כך זה לפחות לפי תוכנית הדרכה 2000 שלפי מיטב ידיעתי פועלת בכל השבטים בארץ. בעזרת המתודות מעבירים את המטרות שלהם את קוראת מסרים ואת הערכים, לדוגמא: כאשר את רוצה להעביר לקבוצה היפראקטיבית משהו על שיתוף פעולה בגלל שהם לא משתפים פעולה אז את תתני להם לשחק משחק כלשהו שחייב שהחניכים ישתפו פעולה בשביל לנצח במשחק, משחק לדוגמא- חפש את המטמון שהם צריכים לפענח כתב סתרים כשלכל חניך נמצאת רשימה קצרה עם מספר אותיות מועט, ככה הם חייבים לשתף פעולה אחד עם השני בשביל לפתור את החידה שכתובה בכתב סתרים... בכל אופן- מה שרציתי להעביר פה זה ש-ל-כ-ל פעולה יש ערכים ומטרות, גם אם זו פעולת שוקולד. כמה חניכים אתם בגדוד? מאיפה את? איזה שבט? תרגישי חופשייה להתחבר אלי לאיי סיי קיו למספר- 127548187 נטע-שבט ניצני הנגב- באר שבע
 

anat113

New member
ח.......... אני בטוחה שלכל פעולה

יש ערכים או מטרות שהמדריכים רוצים להעביר פשוט לא בטוח שהקבוצה תמיד מבינה אותם בסופו של דבר, אנחנו שבט קטן של בסביבות 170 חניכים, שבט נחשון מאלפי מנשה, אנחנו 15 אנשים בגדוד, ואנחנו אף פעם לא מצליחים לתת למדריך שלנו להעביר לנו פעולה בלי שאנחנו מפריעים לו... -ענת-
 
למעלה