טוב, מחר זה, כנראה, יום ההחלטה...

Dimaya

New member
טוב, מחר זה, כנראה, יום ההחלטה...

התלבטתי אם לכתוב משהו בכלל. בסופו של דבר החלטתי שכן. ביום ה' היינו אצל הרופא המטפל. קיבלנו הפנייה ליום א' לחדר לידה - לשקול זירוז. אני חושבת שבאישזהו מקום הוא מנסה קצת "להיפטר" ממני, כי אין לו תשובות בשבילי. הרופא הזה - אחת החוויות היותר מאוכזבות שנאלצתי לעבור במהלך ההריון. אם אני אגיד לכם, שבכל תקופה ההריון הוא לא בדק אותי בדיקה פנימית, ולו פעם אחת - תאמינו לי? טוב שהיו עוד הרבה רופאים אחרים, שכן סיפקו את העונג המפוקפק... כשעשינו מוניטור ביום ה' - נרשמו צירים, לא סדירים ולא אפקטיביים, אבל צירים בכל זאת. אין בעיה. רק לא אמורים לבדוק אם יש פתיחה/מחיקה במקרים כאלה ובשבוע מתקדם כמו שלי? ועוד כשאתה שולח לזירוז? אז הדוקטור טען ש:" אין טעם. ביום ראשון יבדקו אותך". חמוד. אז מחר הולכים לבי"ח. מצד אחד - זירוז זה לא בדיוק משהו שאני חולמת עליו. מצד שני - כל מה שעובר עליי ב-3 חודשים אחרונים קשה להגדיר כמשהו, שאני חלמתי עליו. אני מותשת לחלוטין. מיובשת ביותר בגלל הקאות בלתי פוסקות חלבון בשתן - כמעט 300. ל"ד עולה כל הזמן - כבר בלי קשר למנוחה. אין לי מושג כמה הקטנה שוקלת עכשיו (לא עשינו US ב-10 ימים אחרונים). אני לא מוכנה נפשית לשום דבר, אבל כבר לא נותרו בי כוחות. כמה שזירוז הוא לא סימפטי - ככה אני מקווה שלא ישלחו אותי מחר הביתה בלי כלום, כי אני באמת חושבת, שעוד שבוע - וההריון הזה יסתיים בקיסרי, כי היולדת בכל זאת צריכה לשתף פעולה ולסייע בתהליך. האם אפשר להקפיא את הזמן? רק קצת? אפשר לחזור לשבוע 16 ככה, כשעוד הכל היה רגיל ונורמלי? לפני החלבון העוברי, לפני מי שפיר, לפני תאונת דרכים, לפני הקאות, לפני שמירה, לפני צירים, - כשעוד אמרתי, כמה שזה כיף להיות בהריון? אז מחר אני הולכת לבי"ח. יכול להיות שפעם הבאה שאני אכתוב לך - תהיה לי ילדה בידיים. הלוואי. אני לא מוכנה נפשית, אבל מצד שני - אני גם לא מוכנה להמשיך. פשוט התעייפתי. אז - תחזיקו אצבעות עוד קצת. תודה.
 

אמאאור

New member
יקירה,

ההריון הוא לא "תכנית כבקשתך" - את זה למדתי על בשרי בהריון האישי שלי. מה שאת עוברת בחודשים האחרונים רחוק מלהיות קל נפשית ופיזית, והקושי האמיתי עוד לפנייך - גידול התינוקת! אז נכון שזירוז לא היה ב- WISH LIST שלך, אבל אולי עדיף ללדת כבר. אני כותבת ממקום מאוד אישי, כמובן, אצלי במצב הזה גם היתה עייפות מאוד גדולה, מלווה בדאגה בלתי פוסקת לשלום הקטנה שלי. באיזשהו שלב הבנתי, שאני צריכה את הכוחות שלי לשלב הבא, כי אחרי שההריון מסתיים והלידה עוברת - רק אז בעצם מתחיל הכל, ויש לך תינוק ואין לך זמן ומקום לנוח ולהתאושש לגמרי. לכן - תעשי את ה"חושבים" שלך, ואם החלטת ללכת על זירוז, אז לכי לזירוז עם מוכנות נפשית ועם החלטה שזהו-זה, את יולדת. אני מאמינה שיש המון חשיבות להתכוונות שלנו, לנאמנות לבחירות שלנו. בהצלחה יקרה!! אני שולחת לך במסר את הטלפון שלי, את מוזמנת לדבר איתי אם מתאים לך.
 

Rplus1

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo45.gif../images/Emo57.gif

מזל שיש את האייקונים של תפוז, כי אין לי שום דבר מנחם לומר... מחזיקה לך אצבעות.
 

mich12345

New member
מחזיקה לכם אצבעות ../images/Emo24.gif

נשמע לא נעים בכלל, אם זה מנחם אותך את יכולה לחשוב על זה שאוטוטו זה נגמר, ואז יהיה לך אוצר קטן בבית. שיעבור לכן בקלות!
 

Dimaya

New member
הפנמתי את רעיון הזירוז

הפחד שלי שישלחו אותי הביתה בלי כלום. לצירים שלי יש נטייה להיעלם בשנייה שמחברים אותי למוניטור. ממש ככה. גם הל"ד עולה לפעמים בערב, לפעמים בבוקר, וכמו בחוק מרפי נתון - בטח כשאגיע למיון הוא יהיה תקין. לא שאני מנסה בכוח לקדם את הלידה. אני פשוט יודעת שדי כבר. מספיק. אין לי רגע מנוחה - לא נפשית ולא פיזית. אמנם אני מצויידת בכל הניירת ובה מפורט מה בדיוק קורה איתי, אבל לא תמיד בבי"ח מייחסים חשיבות רבה למה שכותב הרופא המטפל.
 

mabb1

New member
זירוז

אם הפנמת את רעיון הזירוז אז רציתי לומר לך שגם בבית החולים כדאי לך להתעקש לקבלו. מתוך בילוי בבית החולים לפני הלידה למדתי שזה לעיתים עוזר. קחי בחשבון שזירוז לא תמיד עובד ישר ויש סיכוי לסיום הלידה בקיסרי או לידה מכשירנית.
 

lavendula

New member
שיהיה בהצלחה! ../images/Emo24.gif

עברתי פעמיים זירוז, מבלי שבכלל שאלו את דעתי, בפעם הראשונה בגלל רעלת פחות מתקדמת משלך. מה שאני רוצה לומר הוא שלדעתי הזירוז הוא הרע במיעוטו בהשוואה לכל מה שעובר עלייך, ואם זאת הדרך לגמור עם הרעלת, אז יאללה! ולא נראה לי שישלחו אותך הביתה עם כל הרקורד הזה. שיהיה המון בהצלחה!
 

shirshusha

New member
גם אני הייתי במצבך בהריון הראשון

הייתי עם לחץ דם גבוה הגעתי לזרוז עם לחץ דם שך 160/100 ועם התחלה של חלבון בשתן. הייתי ביום הראשון של 38 והערכת המשקל היתה תקינה לחלוטין ולכן המליצו לתת זרוז. את האמת מזל שהסכמתי כי באותו שבוע הייתי כבר תשושה מריצות לבי"ח בגלל הלחץ דם. מה גם שילדתי תינוקת במשקל 2800 שאם היתה עוד שבועיים לפחות בבטן היתה עוברת את ה 3 ק"ג. כך שיש לזה יתרונות. לא כל זירוז נגמר בלידה מכשירנית. אותי אפילו לא חתכו שלא לדבר על ואקום וכאלה.. כך שהיי חזקה, זה אמנם קצת פחות נעים מאשר כשצירים מתפתחים לבד אך בהחלט יש לזרוז את היתרונות שלו. מחזיקה אצבעות שתהיה לך לידה קלה ובטוחה ....
 

eti119

New member
את ממש לא צריכה לחשוש מהזירוז...

אני אחרי שלושה ימים מתישים של צירים ועייפות שאי אפשר לתאר ביקשתי\נתנו לי זירוז ותוך 3 שעות הייתי עם פתיחה מלאה ויאללה לעבודה בלי מכשירים ....אז המסקנה שכולן מסיקות שאת הכוחות תשמרי לאחרי הלידה אז באמת תהיי מותשת שתהיה לך לידה קלה מהירה ותקינה אמן!!!!!!
 
לפני זירוז בבי"ח

אולי תנסי להיפגש עם מדקר סיני טוב, עם נסיון בזירוזים. לפי מיטב הבנתי זה יכול לזרז, ואם לא לא קרה כלום ותמיד אפשר להגיע לבי"ח. שיהיה בהצלחה!
 

1טלינה

New member
אבל היא כתבה שכבר החליטה

אז למה לשגע אותה? חוץ מזה שההפניה היא ליום א'- קרי מחר, אז את מציעה שתנסה לקבוע עם מדקר סיני מהיום למחר או שתמתין עד שלמישהו יהיה זמן אליה ובנתיים לסבול? ברור לי שכוונותייך טובות וטהורות אבל בכל זאת אני מוצאת שנכון לחזק אותה בהחלטה, כפי שהיא ציינה החלטה שהופנמה, ולא להוסיף התלבטויות ואפשרויות.
 
אפשר לקבוע מהיום למחר -

והכוונה לא היתה לשגע אף אחד רק להעלות אפשרות שאולי לא עלתה קודם. ואני בהחלט מחזקת, לא שופטת ולא מנסה לערער שום החלטה. רק להעלות כיוון אפשרי, שאולי יכול להתאים.
 

naamamushki

New member
למה הוא צריך לבדוק אותך

בהריון בדיקה פנימית? גם אותי הרופאה שלי לא בדקה פנימית כל ההריון... אם אין צורך הם לא עושים את זה... אגב רק בסטריפינג פעם ראשונה שהיא דחפה לי ידיים...
 

naamamushki

New member
בכל אופן - המון בהצלחה לך

מקווה שיעבור לך מהר ושמחר נקבל את הבשורה!!!
 

Dimaya

New member
בדיקה - כדי לראות אם יש פתיחה/מחיקה

לא שאני נהנית מהפרוצדורה, חלילה...
 
למעלה