טוב, מתי מתחילים עם ההספדים?

הדר ג

New member
טוב, מתי מתחילים עם ההספדים?

אני אהיה חייב לפרוק את זה, ואתם תהיו חייבים להקשיב. עכשיו אין לי זמן, וגם מחר הטירוף של פיית' נו מור והשאר ומחרתיים MGMT, כך שזה בטח יהיה רק בוויקאנד. ואתם גם כותבים כן? (אפילו שאני לא יודע אם כתבתי בפורום הספציפי הזה אי פעם. אולי לפני הרבה שנים) ואיזה מעצבן שיש שם כל כך הרבה בלאגן שאין אפילו מי שיוציא הודעה מטעם הלהקה של ממשיכים או מתפרקים... או שזה פשוט מובן מאליו שמתפרקים? או שלא? הרי נואל הוא זה שדחף את השאר לכתוב שירים ובמיוחד את אחיו הצעיר ממנו. מצד אחד חבל שזה נגמר ככה בעצבים ובטינה ועם ביטולים - ומצד שני זה קורה אחרי האלבום הכי טוב שלהם בעשר השנים האחרונות, בסיום טור של הדליינס ו-וומבלי מלא כמה פעמים, זה בטוח לא בא בעקבות כשלון, שמישהו היה צריך להבין שאף אחד לא רוצה לשמוע כבר אותם. טוב, כמו שנואל שר בשיר של ניל יאנג - It's better to burn out than to fade away.
 

sok777

New member
hey hey my my

עוד לא ברור מה יהיה. שני האחים בחופש כרגע.... לא ברור אם נואל יחזור מתישהו... בקרוב... שנה... שנתיים... 5 שנים... או אם יצא לחפש את עצמו. השאלה הגדולה היא אם הוא יצא לחפש את עצמו, מה יהיה עם ליאם אנדי גם וכריס..?
 

SHIR04

New member
לאאאאאאאא

עד שכתבתי מגילה האינרנט החליט להיתקע!$@$%# אני לא מאמינה :(
 

הדר ג

New member
לא נורא

תכתבי שוב מהר לפני שאת שוכחת, הפעם וורסיה טוב יותר. ואסיים בברכת בהצלחה ו*שיואו איזה ענק היה אתמול בפיית' נו מור*
 

nutz9

New member
המשפט- It's better to burn out than to fade a

זה המשפט של קורט קוביין במכתב ההתאבדות במקור.... (אני חדש פה)
 

הדר ג

New member
ברוך הבא

אבל במקור זה דווקא מהשיר של ניל יאנג, וקוביין מצטט אותו (אגב, אני לא בטוח שזה היה מכתב התאבדות, אלא יותר בסגנון של הפרק האחרון ביומן שלו... משהו כזה) אם אני זוכר נכון, אז הסיפור הוא שאואזיס היו אמורים לפתוח את הסיבוב האמריקאי של SOTSOG בסיאטל, ביום השנה להתאבדות. נואל חש צורך לציין את המאורע, אז הם בחרו בקאבר הזה ל-Hey hey my my, שהוא כבר מעין סטנדרט של רוק'נ'רול, שכבר יותר גדול מהיוצר שלו.
 

nutz9

New member
תודה:)

אז הם עשו פתחו את סיבוב הופעות לכבוד מותו? אהה וכן זה היה במכתב ההתאבדות שלו
.............
 

sok777

New member
הרי נואל טוען ש

Live Forever נכתב על קורט קוביין..
 

nutz9

New member
כן אני יודע,תודה,

פשוט עוד לא שמעתי את הגרסא שלהם לשיר
 
למעלה