טוב נתחיל

טוב נתחיל

מידע ממקור ראשון עדיף ממידע ממקור משני .
ולהלן קונדאליני :
אז קצת תיאוריה , מגוף האור לגוף אם עור , יש את רמת האור הנקראת רמ"ח ,
ועוד 6 רמות הנקראות "מה" .
וזה המטאפיזי של הגוף לפיזי .
דרך הקודקוד בראש נכנס אור הרמ"ח ואז למי שמונמך אצלו עד הגוף הפיזי ,
יש 6 רמות מה הממולאות במאור השס"ה , ולבסוף יש ברזל , דהיינו מה ספחנו אלינו מהחיצוני .
דרך כל אלא עובר אור הרמ"ח מהקודקוד ועד מתחת לאיזור הרביה ואז עולה חזרה .
אור זה נקרא היורד עולה .
בדרך למטה זה מתפלג מצייר איברים וחלקים ומחדש אותם מאור הרמ"ח לשס"ה ,
בדרך חזרה ללמעלה האור עולה וסוחב את מה שיש באגן ותחתית הגוף ללמעלה .
כאשר בסך העולה הזה מצטייר רושם =קו , האנרגיה של הרושם העולה ומתפשט בדרך נקראת קונדאליני .
הקונדאליני עובר ברובדי השס"ה והברזל ולא ברמ"ח .
ביהדות עובדים בעיקר על אור הרמ"ח ויחסו לשס"ה והאור מאור בזה .
מאור חלש יותר וחיצוני עובר בחלק מהשס"ה והברזל ונקרא צ'י .
ואזי יש עבודה על המרידיאנים החיצוניים ההתעסקות בצ'י .
ויש עבודה על אור הרמ"ח לשס"ה , עבודת היהדות .
כאשר אתה משלב אנרגיה יהודית וצ'י , אתה בכיוון נכון לעזור להוויות שחיות רק חיצוני .
ציווי קונדאליני זה רק הפניה רוחנית .
ואם אתה רואה חום בחלום סימן שאתה כבר לא מאיר פנימית אלא בצד של החיצוני ,
של המציאות ללא הדגש הפנימי המחיה , זמן לעשות תשובה ולעבוד קצת על אנרגיה המחיה רמ"ח לשס"ה .
יום נפלא לכולם .
דוד
 

kikona126

New member
הבנתי שהתשובה מופנית אלי

אני אצטרך לקרוא אותה עוד מספר פעמים כדי להבין את מה שכתבת. תודה!
&nbsp
בקשר לחום, זה לא היה בחלום. בכל מקרה, לפי מה שאני למדתי בשיעורי קבלה המנחה תמיד אמר שבקבלה ההסתכלות היא לא פנימית אלא חיצונית. שאם נסתכל פנימה לא נמצא כלום, ואם נסתכל החוצה הכל יפתח בפנינו, כי כל מה שבחוץ הוא תוצר של הבריאה, ופה השאלה שצריכה להשאל היא, האם מה שאנחנו רואים בעניים שלנו זה באמת מה שנברא או שאנחנו מלבישים עליו תחפושות (התשובה היא תחפושת שכן שאתה מסתכל על השולחן אתה צריך לראות את האותיות ש-ו-ל-ח-ן שאיתן הוא נברא...)
 
נו התחלנו לבלבל

שולחן נוצר הוא לא נברא מקסימום מאגו אותו , אלא אם האל ברא אותו ,
שולחן שמיוצר במפעל הוא רק בבואה והאותיות שלו לא באיכות של מה שכתבת ,
ואתה לא צריך לראות את האותיות , אלא אם השולחן הוא המקור שבראו או מאגו .
ולא שולחן ממפעל , אתה יכול להסתכל בזוית האותיות כשזה מיוצר במפעל אבל זה כבר לעבוד אלהים של עץ ואבן , ולשחק באספקלריה .
לא אתה אמור לראות ראשון ראשון אחרון אחרון , ואם זה יוצר במפעל כך אתה צריך לראות אותו , אם מאגו אותו או בראו אותו אתה יכול להסתכל על האותיות , רק אם אתה בראת או מאגת . לשולחן שמישהוא אחר עשה , אסור לראות את האותיות .
לגבי הסתכלות ראובן גד ומנשה בחוץ וחצי מנשה בפנים וכך ההסתכלות חצי בפנים .
תחליף מנחה .
דוד


מעבר לכך ההסתכלות היא גם וגם , מה לעשות הראובן גד ומנשה בחוץ אבל חצי מנשה בפנים .וכך גם ההסתכלות . תחליף מנחה לקבלה
 

kikona126

New member
ומה שונה יצירה שלך מזו של הבורא?

הרי גם אנחנו יוצרים באמצעות אותיות...
אז לקחת עץ והפכת אותו לשולחן
&nbsp
&nbsp
 
אין הבדל

השאלה אם בראת יצרת או מאגת או עשית ,
ברמת המאגת ובראת זה באותיות , יצרת עשית לא באותיות ,
אלא אם אתה מתייחס לאותיות ממוחשבות שאתה נותן להם נפח ומשקל ואטימות
באמצעי טכנולוגי , ואז שולחן הולדק או שכך הוא יוצר ,
וזה עדיין לא יהיה באותיות התורה המחיות , זה יהיה באותיות בשפת מחשב .
דוד
 

kikona126

New member
הגונב מגנב גנב?

ועכשיו נתאים את זה ל: הנוצר מנוצר נוצר הוא?
אני מבינה את ההקבלה שלך, אני לא רואה בה לא נכונה אבל מצד שני דרך החשיבה שלי אחרת, אם עשיתי משהו ממשהו שיצרתי הרי שגם את שעשיתי יצרתי...
&nbsp
אני אנסה לחשוב על שאמרת אבל נסה גם לחשוב עלי שאמרתי, ניראה לי שבסופו של דבר הגענו לאותה המסקנה..
 
למעלה