טוב...עוד נגלה!

The Crusader

New member
טוב...עוד נגלה!

חח סיימתי את הקומיקס של אקס מן.... אני אישית לא מרוצה..אבל תגיבו ותנו הצעות לשיפור.. אני כנראה אעשה בקרוב עוד פרק של שש עמודים כדי שיהיו לי ריבועים גדולים יותר... וכנל אצל וולברין בכל אופן הנה השלושה עמודים כולל הציור של אפוקליפסה שהוא בעצם הכריכה...
 

The Crusader

New member
ועוד משהו...

טוב בציור הזה אני כן גאה! זוכרים את the crusader? לא...לא אני..חחח הדמות שיצרתי... בכל אופן..שיניתי את החליפה..וציירתי מחדש.... בכל אופן מה דעתכם? אגב אם אתם רוצים אני יכול לעלות את קובץ הbio שעשיתי עליו... זה בעצם נותן לכם היסטוריה עליו ורקע...
 

The Flash

New member
חחחחח

איזה מכוער פרופסור אקסייביאר מה זה? הnuff said של אקס מן?
 

The Crusader

New member
חחחח

כמו שאמרתי אני לא מרוצה האקס מן.. והלכתי לפי מה שכתוב באתר של מרוול... כל הקומיקסים לתיק העבודה צריכים להיות ללא מילים...
 

ben kanobi

New member
נחמד

אבל בעמוד השלישי (שאפוקליפס עושה משהו לקייבל) אז לא ברור מב קורה לקייבל
 

The Crusader

New member
עוד ציור שגמרתי בזה הרגע ^_^

הענק הירוק! או the hulk! כל כך חזק שהוא יכול להרים את העולם ^_^
 

Atomic Gerbil

New member
על הענק

הפרופורציות שלו לא בכיוון של הענק הירוק, אם כי אתה מצייר את השרירים הרבה יותר טוב ממני :) הרגליים צריכות להיות מסיביות ברבה, וכך גם הזרועות - The incredible Hulk מזכיר במבנה שלו גורילה ירוקה, גדולה ומרושעת למדי :) שלכם, הגרביל האטומי.
 

chatenoire

New member
הערות כלליות

שמתי לב גם בקומיקס הקודם שהעלית שיש לך בעיה עם קרבות. אם תסתכל על כל הפאנלים שציירת שמראים קרב זה או אחר, תראה שהפאנלים שמציגים יותר מאדם אחד שמשתף בקרב הם מועטים ביותר. קרב הוא פעולה שמתרחשת בין כמה אנשים והחלקים הכי מעניינים בו הם המפגשים הקטנים בין היריבים: אגרוף מכוון היטב, קרן לייזר או בעיטה שמעיפה את היריב לאחור, לכן תמיד כדאי לתאר קרב בזוויות שמראות את שני הנאבקים ואת האינטראקציה ביניהם. זה כמובן קשה יותר, אבל זה נותן תחושה הרבה יותר דינמית ועוזר לקורא להבין מה קורה שם, מה שמביא אותי לנקודה מס´ 2. לדעתי קומיקס טוב הוא קומיקס שמבינים פחות או יותר מה מתרחש בו בלי מילים (ופה אני מתייחסת בעיקר לסצנות שהן יותר אקשן ופחות דיונים פילוסופיים). אצלך קשה היה לי להבין מי מעיף את מי, מה קורה ולמה, בעיקר בגלל אותם פאנלים שמראים רק צד אחד באינטראקציה. גם אם אתה מרגיש שנכון לך לצייר את המאבק בפאנלים של דמויות בודדות, אני ממש ממליצה להוסיף פה ושם פאנלים שמסדרים לקורא את ההתרחשות - איפה כל דמות עומדת, מה יחסי הכוחות ומה מצב הנאבקים.
 

chatenoire

New member
כריכה

אני אישית אף פעם לא מצאתי את אפוקליפס מפחיד במיוחד. הרבה מתכת, הרבה צינורות, חיוך טיפשי שמתפרש על פרצוף פלדה? לא ממש. אבל אם יש משהו שמאיים בו זה הגודל שלו - לכן כדאי להדגיש דוקא את הפן הזה לדעתי. מעבר לזה, כשיש רק דמות אחת על הכריכה, עדיף למצוא איזה פרספקטיבה או לפחות תנוחה מאוד מעניינת, שתמשוך את העין.
 
למעלה