טוב רק רציתי להגיד לכולם ש.....

a y o o s h

New member
טוב רק רציתי להגיד לכולם ש..... ../images/Emo41.gif

קודם כל, מצטערת שיוצא לי לדבר פה רק עם יונתן ואדם... אומנם הם שני ילדים מדהימיםםםם (אתם כבר יודעים שאני מטורפת עליכם נכון?)
אבל זה לא אומר שלכל השאר לא מגיע התייחסות... ואני בכללל לא ילדה סנובית אז רציתי להכיר את כולכםםםם קצת יותר טוב... אז ככה, קוראים לי איה, אני בת 17 וחצי מתל אביב. רואה את הסדרה מהפרק הראשון רק בגלל שדודה שלי ביקשה ממני לראות אותה (אני אספר לכם בהזדמנות למה..) לא חשבתי שאני אראה סדרה כזאת אבל אני חייבת לציין שהיא ממש יפה ואני כבר מכורה! כולם בסדרה ממש חמודים ( חוץ מטלי..בעעע..וכל מי שאוהב אותה,מצטערת אם העלבתי... רק הבעתי את דעתי..) ספיר ורועי מקסימים!!! וגם אלמה אבל היא לא בפורום... בכל אופן, מקווה שתרשמו לי כדיי שנכיר יותר טוב :)
 
אז הנה גם אני מדבר איתך!

עכשיו תעשי רשימה של כל השחקנים ותעשי X על כל אחד שכבר דיברת איתו... ממצב איה?!! איך את מתרשמת בינתיים מהסדרה?! אשכרה עבר שבוע שידור ראשון! אני ממש לא יודע מה הייתי עושה בלעדי.........
 

a y o o s h

New member
נעים מאוד גור :)

חחחח אני לא אעשה X על כל אחד שאני מדברת איתו... אני לא במירוץ, לא מנסה לדבר עם כמה שיותר... פשוט מאוד רוצה להכיר את כולם קצת יותר טוב כי אני חושבת שכולכם ממש חמודים :) אגב גור גם אתה שחקן מעולה!
 
גם לי לא יצא לדבר עם הרבה מכם..

העצם יצא לי לדבר רק עם י(ה)ונתן... הוא בן אדם ממש מתוק.. הוא העלה לי היום את המצב הרוח ואני אשמח לדבר גם עם השאר כי אתם ממש אבל ממש מתוקים!!!!!! מתה עליכם..... -אלכס-
 
כנסל לצ'אט פליז רק שהפעם אני יענה..

חח..... פשוט הלכתי להביא לי פרי ורק עכשיו ראיתי את ההודעה שלך בצ'אט כנס שוב פליזזז
 

a y o o s h

New member
נעים מאוד עדי :)

וואי אני רואה שיש פה עוד ילדים בגילי שרואים את הסדרה הזאת... זה מנחם..חחח
 
למעלה