טוב, שלא נשתעמם

איליה.

New member
טוב, שלא נשתעמם

מי [היה/היו] [זמר/זמרת/זמרי] הליווי הכי [גרוע/גרועה/גרועים] באירוויזיון 2001? ...וזה יהיה מאד נחמד אם מישהו יגיב לשאלה על ה-National finals של השנה מלפני כמה שעות...
 

אייל_18

New member
שני הבריטים שנכנסו לבמה

לקראת סוף השיר הקרואטי! וגם הזמרי ליווי שעמדו שם מההתחלה היו עלובים מבחינת ההעמדה שלהם. הבחורה נראית כאילו 5 דקות לפני זה מצאו אותה, הלבישו עלייה שמלה ודחפו אותה לבמה, והקשיש שלידה (הוא מזכיר לי ת´הונגרי מ 1995!) עמד כפוף, והסתכל לצדדים בחוסר אונים. באופן כללי - כל השיר הזה התפקשש לחלוטין, אם מבחינת ההופעה, השירה, הבגדים, הזמרי ליווי, התאורה. לא פלא שהוא "נתקע" עם 7 נקודות מבוסניה במשך כמעט כל התחרות (עד ההצבעה הטורקית נדמה לי) ובקושי קיבל נקודות מהטלווטינג. ובצדק! אבל הבריטים שנכנסים בסוף זה גועל נפש. זה ממש ל-א התאים.
 

1800

New member
כמה שאני מסכים אתך!

זה היה שיר יפה, והם הציגו אותו בצורה הזוועתית ביותר. מה גם שוואנה בעצמה נראתה כאלו שמשהו הפחיד אותה עד מוות דקה לפני. ומה שהיה הכי גרוע - זה הקטע שהטלוויזיה הקרואטית בחרה להראות קטע שבכלל לא מייצג את השיר. חוץ מההופעה הגרועה, זאת לדעתי עוד אחת מהסיבות שקרואטיה הגיעה למקום העשירי, שהרבה יותר נמוך מהמקום שהיא ראויה לו.
 

Yaniv-DC

New member
אני אישית חושב

שהקטע הגרוע ביותר היה דווקא המופע האומנותי הזוועתי של אקווה... דווקא חיבבתי אותם עד האירוויזיון...
 
למעלה