טוב שלא עשו להם הישרדות בבית מלון

רפי45

New member
טוב שלא עשו להם הישרדות בבית מלון

מה זה מיטה מביאים להם ? מה פעם הבאה יביאו להם מיקרוגל טלוייזה מה הולך פה ?
 

cheelly33

New member
זה לא מה שיעזור להם

נכון שהרעיון הוא הישרדות, אבל בכל זאת זאת מדובר בתכנית טלוויזיה והמתמודדים בה מצ'ופרים במהלכה בדברים שקצת יקלו עליהם את החיים בתנאים שהם לא תנאים. ולכן זה שהם קיבלו כפרס מיטה זה לא מה שיהפוך את החיים שלהם לקלים על האי כי גם אם ישנו טוב בלילות, כל עוד הם לא אוכלים בצורה מסודרת (כמעט בכלל) הם ייחלשו. שינה טובה עוזרת אולי לכוח הפיסי, אבל היא לא הכרחית להישרדות כמו מזון/שתיה. זאת הסיבה שגם נותנים להם כמות של אורז ראשונית (תסכים איתי שזה משהו שלא זוכה לו סתם שורד אנונימי ) אבל מה שמצפים ממנו זה לדאוג לבד לאש כדי להרתיח את המים ולבשל אורז. וגם את אבן האש נותנים כפרס באתגר לפעמים. ויותר מזה,בהישרדות , באתגרי הפרס , לפעמים גם נותנים להם אוכל ממש (המבורגר וכו')- אז מה? גם זה לא בסדר? אולי פשוט עדיף שיעבידו אותם כמו חמורים באתגרים וירעיבו אותם ?! נשמע מעולה, לא?
להביא מיטה זה לא המצאה ישראלית . באחת העונות של התוכנית האמריקאית , חילקו את השבטים ל-2 ובכל שבט קיבל אי אחר בתנאים קיצוניים שונים. אחד האיים היה מאובזר במיטות ועוד facilities בעוד שבאי השני לא היה כלום. בקיצור, אסור לשכוח שמדובר כאן בתוכנית טלוויזיה סמי ריאליטי כי אחרי הכל אם היו מצלמים שורד נטו , פרק הסיום היה עלול להסתיים בלוויה, וזה לא ממש טלוויזיוני
 

רפי45

New member
עם היו מביאים להם מזרונים אפשר להבין

אבל מיטה כזאת מאיפה הם ארגנו אותה ?
 
../images/Emo15.gifחחח בבית מלון../images/Emo6.gif

זה ממש לא ככה... עם מיטה בלי מיטה זה עדיין הישרדות! וזה כול הקטע עם הפרסים האלה ככה הקבוצה משקיעה את כל כוח שלה כי הפרסים זה דברים שחשובים להם ודברים שהם צכים.
 
למעלה