טור בספטמבר ..

elsanto

Member
ובכן ספטמבר הוא חודש אביבי
לא קייצי .
הטור באופן מסורתי נערך בזמן חופשת הקייץ.הואקאנס ,כך הרגו
שתי ציפורים במכה .
יאיר בן עמי כבר כתב ואני מחדד ,יש לנו הצגה ,אחת הגדולות בעולם ,והפעם בלי קהל...
חרב מתנפנפת מעל צוארם של המשתתפים ואנשי הצוות .
מירוץ שסיכוייו להסתיים נמוכים יותר מאשר סיכויי המשתתפים בפורום להשתתף במירוץ...
על פניו מירוץ בלי מחר ,כל יום עלול להיות היום האחרון .
מה הדבר אומר ?
צפי למירוץ.אכזרי במיוחד , צפי למלחמת עולם כל יום ,צפי לסבל אדיר ופציעות למשתתפים .
ובכן זהו המירוץ האחרון לכאורה לפני סגר אולי סדר עולמי אולי
מירוץ המגדיר הכל מחדש ...

נחיה ונראה מה יהיה ,אם בכלל.
 
חיים עם מה שיש. בינתיים ראינו בקטע הראשון שהרוכבים ניסו להיזהר ולא הלכו בכל הכוח על הניצחון. הספרינט היה מהוסס מאוד וראו שהספרינטרים לא הולכים בכל הכוח. זה לא עזר לרוכבים הרבה כי עדיין היו מלא נפילות. לפני חצי שעה דיווחו בטוויטר של ישראל אומת הזנק ששלושת הפצועים שלהם: בן הרמנס, אנדריי גרייפל ונילס פוליט, עברו צילום רנטגן ואין להם שום דבר שבור, רק מכות יבשות וכואבות.
 
עומר שפירא סיימה היום במקום ה-22 בלה קורס של לה-טור, המרוץ החד יומי לנשים שצמוד לטור. במרוץ ניצחה ליזי דייגנן (לשעבר ארמיטסטד) שהקדימה בפוטופיניש את מריאנה ווס. ווס פתחה פער גדול מהאנגליה בספרינט בין שש רוכבות והיה נראה כאילו היא מנצחת בוודאות, אבל התברר שהיא פתחה את הספרינט מוקדם מדי ודייגנן הצליחה לזרוק את האופניים לפני ווס. מסתבר שגם אלופת הספרינטים הוותיקה עושה לפעמים טעויות. קסיה נייוויאדומה מקבוצת קניון-סראם סיימה רביעית. הרוכבת הישראלית סיימה יחד עם דבוקה של כ-25 רוכבות שסיימו כ-1:50 דקות לאחר 6 הראשונות. היא צברה 16 נק' UCI.
 

elsanto

Member
לכאורה אתה צודק אודי
רק שכל בוקר יהיו בדיקות ...
כל קטע יפלו חללים ולאחר כל בדירה ,יהיו כאלו שישארו בחוץ...
ובנוסף ספטמבר שכבר רמזתי על יכולתו....
הטור הזה הופך מהצגה שחייבת להימשך לסדרת הישרדות...
ראיתי פעם מזמן סרט עתידי בשם רולר בול למיטב זכרוני עם ג'יימס קאן.
סוג של מירוץ גלגיליות בו גולשים
נגררים על ידי אופנוע ,מלחמת הישרדות המנצח זה שנשאר בחיים ...
סרט עתידני היה אז...
מאז שהחלה תקופת הקורונה ואולי במכוון הכל הולך ונהיה מציאות בכל מקום בעולם .
קיבלתי עכשיו מיסרון ממישהו שנסע לארה"ב .
ביקש את המירשם לקורונה יש לה תרופה אגב שנוסתה בהצלחה ,טובה לחולים קלים בלבד בתחילת המחלה.
כתב שהוא חושש ממצב בו יאלץ להתאשפז בבית חולים כי מתים מהרעבה שם ,כך בדיוק כתב.
זהו פחות או יותר המצב היום
בהרבה מדינות בעולם .
אני כבר חושב על דוגמא נוספת .סרט אחר לא פחות מוחשי ,למעשה אפילו הרבה יותר
ולמיטב הבנתי עד כמה שהתרשמתי מכתיבתך ראית אותו .
הסרט ךמיטהץב זכרוני עם ראיין אוניל גיין פונדה , אחד החזקים
על תקופת השפל המשבר לאחר המגיפה הקודמת שנות העשרים
1920 ומשהו :
הם יורים גם בסוסים אומר הבחור במשפטו , כדי להבהיר מדוע ירה בבת זוגו שזכתה עמו בתחרות הריקודים המפרכת .
יריתי בה כי ביקשה ממני
יריתי בה מאהבה לא רציתי לראות אותה סובלת , הם יורים גם בסוסים כדי שלא יסבלו ....
טוני מרטין ביום הראשון עוד הצליח להכניס מעט שפיות ,
אולי יהיו עוד כמה ימים ...
אני לא אופטימי וחבל לי על גיא ניב המירוץ הזה עכשי הוא הדבר האחרון שהוא צריך...
נראה מה יתפתח .
 
קטע 2 בטור הסתיים בבריחה של שלושה ובספרינט שלהם בניצחון של אלאפיליפ. ניצח בזכות ולא בחסד כי היה זה שיזם ותקף בעליה האחרונה ולמעשה הנהיג את השלישייה ודאג לכך שלא ישחקו משחקי חתול ועכבר עד הק"מ האחרון. כדאי לשים לב למרק הירשי שסיים שני. בן 22 לפני שבוע. כשהיה בן 20 ניצח באותה שנה (2018) גם במרוץ הכביש באליפות אירופה וגם במרוץ הכביש באליפות העולם באינסברוק (שניהם בקטגוריית U23). סגר יפה מאוד את ההתקפה המסחררת של אלאפיליפ בעלייה, הראה רמה טכנית גבוהה ברכיבה במורד ונתן ספרינט שכמעט השתווה לאלאפיליפ. נראה לי שטעה בכך שלא ישב מספיק קרוב על הגלגל של אלאפיליפ וכשזה יצא לספרינט לקח לו כמה שניות לסגור את הפער וכשסגר זה כבר היה מאוחר מדי.
 
קטע 3 בטור. שוב שמו רחוב צר יחסית בתור סיום קטע שידוע שיסתיים בספרינט. לפחות לא היו פניות במאות המטרים האחרונים. כיילב יואן הפגין תגובות של חתול ומהירות של צ'יטה וניצח באופן מרשים. גם לסם בנט יש את המהירות. כל יתר הספרינטרים יצטרכו לחיות מהשאריות. הוגו הופשטטר מישראל אומת הזנק הגיע במקום הרביעי. זה הישג יפה מאוד ומראה שהוא נמצא בכושר. הקבוצה צריכה לעשות מאמצים ולנסות להכניס אותו לבריחות שיש סיכוי שיילכו עד הסוף ואז אולי יש להם סיכוי לניצחון בקטע. קשה מאוד להיכנס לבריחות הללו, זה לא הבריחות שהיו לנו עד כה שנותנים להן ללכת בקלות. התפקיד של הקבוצה במקרים הללו הוא לרדוף ולנטרל בריחות שרוכבי המטרה שלה לא נמצאים בה. בינתיים הקבוצה לא הראתה את האף שלה בקדמת הדבוקה וכנראה זה מכוון וגם נבון, אבל בקטע כמו מחר (בתלות של מי ילבש בסוף היום את החולצה הצהובה) יש סיכוי טוב שבריחה תלך כל הדרך עד לניצחון ואז כבר חשוב להיות יותר דומיננטי בשעה הראשונה של המרוץ.
 

elsanto

Member
תפוז זרק אותי מהמערכת ועכשיו כשסוף סוף נכנסתי זרק אותי החוצה באמצע כתיבת הודעה שנמחקה...
אז מקוה שישפרו את המערכת אם הם רוצים שיכתבו כאן...
 

elsanto

Member
פרודום כריסטיאן ,להבדיל מפלטשר כריסטיאן ....ההוא מהמרד על הבאונטי ....
ובכן כריסטיאן עף מנטור ...
קורונה ....
חחח נפלתי בריצפה ,הפעם הבאה תופסים אותו על סמים ...
 

elsanto

Member
למי שלא מכיר ולא יודע מאיזה קבוצה פרודום ...
אני משאיר לאודי למלא את הפרטים.
 
למי שלא מכיר ולא יודע מאיזה קבוצה פרודום ...
אני משאיר לאודי למלא את הפרטים.
פרודום של האופניים הוא עיתונאי ולא רוכב. מאחל לו החלמה מהירה ושלימה. הקורונה זה לא צחוק. יש פרודום אחר וזה מישל פרודום שהיה שוער כדורגל בלגי שהפליא בזינוקיו המרהיבים. היום הוא מאמנה של סטנדרד ליאז'.
 

elsanto

Member
תמיד בפורום הזה שקט אחרי הודעות חשובות.
כשטענו כאן לפני שנים כי ארמסטרונג משקר ולוקח לאנשים היה מה להגיד ...
כאדר הדברים הוכחו.כולם שתקו.
כשאמרו אותם דברים על פרום וסיימון ייטס שוב כולם קפצו.
כששוב הדברים הוכחו שוב שתקו...
והנה מארגן הטור עף על קורונה ןכולם כרגיל שתקים...
אז מה אתם רוצים מתפוז ..

תפוז אשם שהפורום מת ,או אולי אתם ?
 
מארק הירשי ניצח בצורה מרשימה בקטע 12 והוכיח שוב שהוא רוכב בעל יכולות בלתי רגילות עם פוטנציאל להפוך לכוכב, בעיקר במרוצים חד-יומיים. בירידה הקצרה יחסית כ-20 ק"מ בערך מהסיום הוא הגדיל את הפער מהרודפים שלו מ-19 שניות בפסגה לכ-35 שניות בסיום הירידה. זה הראה שוב את יכולתו הגבוהה ברכיבה במורד. לפי מה שעיני רואות, הוא מביא את השימוש בתנוחת מוהוריץ' לגבול חדש. התנוחה הזו, שבה הרוכבים יושבים על המוט העליון, היא קשה לשליטה ומסוכנת. רוב הרוכבים משתמשים בתנוחה זו רק בקטעי ירידה ישרים או שבהם הסיבוב הוא מתון מאוד. הירשי משתמש בה גם בסיבובים שהם לא מתונים. זה נכון שבסיבובים חדים הוא מתרומם ועובר למצב רגיל, אבל יחסית לאחרים הוא נמצא זמן רב יותר למטה בין האוכף והכידון וכנראה שזה נותן לו יתרון, בנוסף כמובן ליכולת הטכנית שלו ברכיבה רגילה במורד.
 
למעלה